بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر سوئیس و حافظ منافع آمریکا به وزارت امور خارجه خبر داد.
 تدبیر24»سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: به دنبال اظهارات بی‌اساس رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر مسئول دانستن جمهوری اسلامی ایران در حمله به پایگاه نیروهای ائتلاف در التاجی عراق ، سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا، بعد از ظهر روز جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ از سوی مدیرکل آمریکا وزارت امور خارجه به محل این وزارت  فراخوانده شد و مراتب اعتراض شدید کشورمان به این اظهارات به وی ابلاغ شد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: در این ملاقات به حافظ منافع ایالات متحده گفته شد رئیس جمهور آمریکا به جای متهم کردن دیگران باید سیاست‌های غلط آمریکا در حضور غیرقانونی در عراق و کشتن فرماندهان و سربازان عراقی، که عامل اصلی نفرت مردم عراق از آمریکا شده است را به عنوان واقعیت بپذیرد و تاکید شد در واقع سیاست‌های غلط آمریکا در عراق باعث ایجاد تنشهای کنونی است و مقامات آمریکا و بخصوص آقای ترامپ نمی توانند با اظهارات بی‌پایه و اساس و خطرناک از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنند.

همچنین به سفیر سوئیس نسبت به هرگونه اقدام نسنجیده از سوی طرف آمریکایی و عواقب آن هشدار داده شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها