بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

به نظر شما مهمترین نکته برای داشتن سفر لذت بخش چیست؟ انتخاب شهر هدف مناسب می تواند بیشترین تاثیر را بر لذت شما از سفر داشته باشد و به همین دلیل توصیه می کنیم که در انتخاب شهر هدف نهایت دقت را داشته باشید. در صورت انتخاب یکی از شهر های داخلی کشور می توانید با کمترین میزان هزینه ها سفر کنید اما در صورتی که مسافرت های خارجی را انتخاب کرده باشید می توانید هم دیدنی های جذاب تر و جدیدتری را مشاهده کرده و هم با فرهنگ و آداب رسوم مردم سایر نقاط جهان نیز آشنا شوید. حتما الان این سوال به ذهنتان خواهد آمد که هزینه سفر به یکی از شهر های خارجی چقدر است؟ برای سفر های خارجی باید هزینه بیشتری کنار گذاشته باشید اما تور های لحظه آخری بهترین انتخاب برایتان خواهند بود. رزرو هتل و بلیط هواپیما را نیز می توانید به صورت شخصی انجام دهید اما باید با روش های رزرواسیون به خوبی آشنا باشید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

 

تور بدروم

بدروم یکی از شهر های معروف شهر ترکیه می باشد که در این شهر می توانید انواع اقسام جاذبه های مختلف را مورد بازدید قرار دهید. شهر ساحلی بدروم آب و هوای بسیار مطلوبی داشته و مهمترین موردی که سبب معروفیت بدروم شده است را می توان آب و جنگل دانست. این شهر بهترین انتخاب برای افرادی است که به طبیعت علاقه مند هستند چرا که می توانید در آن از انواع تفریحات تفریحی دریایی و جنگلی بهره مند شوید. بدروم کاملا با سایر شهر های ترکیه مجزا بوده و با سفر به آن انگار در کشوری دیگر مشغول به گشت و گذار هستید. تور لحظه آخری بدروم به همین دلیل در تمامی فصول سال برگزار می شود و هر یک از این تور ها ویژگی های متفاوتی با یکدیگر داشته و خواهید توانست یکی از بهترین ها را برای سفر خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حتما شرکت معتبر برگزار کننده تور را برای سفر خود انتخاب کنید.



تور لحظه آخری بدروم

تور لحظه آخری بدروم همانطور که از نام آن نیز پیداست به نوعی از تور های گفته می شود که در روزهای پایانی سفر ارائه می شود و این تور ها را با نام دقیقه نودی نیز می شناسند. تور لحظه آخری امکان ارائه در مواقعی خواهد داشت که در مسیر پرواز چارتر وجود داشته باشد. به عبارتی تور های لحظه آخری را می توان به عنوان پیشنهاد شگفت انگیز در نظر گرفت چرا که برای این تور ها تخفیف 10 الی 60 درصدی را شاهد هستیم و به همین دلیل بسیاری این تور ها را برای سفر خود انتخاب می کنند. با انتخاب تور لحظه آخری بدروم می توانید یکی از بهترین سفر های خود را رقم بزنید. تور لحظه آخری بدروم ارزان ترین نوع تور های مسافرتی می باشد و به همین دلیل می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی باشد که می خواهند با کمترین میزان هزینه ها سفری دلچسب داشته باشند.

 

تور تایلند

تایلند یکی از کشور های محبوب گردشگری می باشد که در شبه جزیره هند و چین قرار گرفته است. این کشور در بخش جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و پایتخت آن بانکوک نام دارد. هر یک از شهر های این کشور از جنبه ای حائز اهمیت هستند و می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و یا به صورت چند مقصده از آنها دیدن نمایید. مردم تایلند یکی از برگ برنده های شما در سفر به تایلند خواهند بود چرا که می توانید به سهولت با آنها ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت نمایید. آب و هوای تایلند بسیاری متغیر میباشد اما هر زمانی را که برای سفر تایلند انتخاب کرده باشید شرایط مساعدی بر تایلند حاکم بوده و می توانید یکی از بهترین سفرها را برای خود رقم بزنید.



تور لحظه آخری تایلند

تور لحظه آخری تایلند به عنوان یکی از محبوب ترین انواع تور ها شناخته می شود. دلیل محبوبیت این تور، پایین بودن قیمت برای سفر تایلند خواهد بود. توصیه می کنیم در مواقعی که میزان درخواست برای سفر تایلند بالا باشد منتظر ارائه تور لحظه آخری نباشید اما در مواقع کم درخواست امکان رزرو برایتان وجود خواهد داشت. در صورت تمایل به رزرو این تور باید در مدت زمان کوتاهی اقدام نمایید چرا که ظرفیت تور های لحظه آخری پایین بوده و در مدت زمان کوتاهی تکمیل خواهد شد. این تور ها معمولا به مقاصدی ارائه خواهد شد که امکان اخذ ویزای فوری برای آن وجود داشته باشد و با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید.

 

تور لحظه آخری دبی

بسیاری دبی را به عنوان پایتخت کشور امارات می شناسند اما پایتخت این کشور ابوظبی است و دبی یکی از مهمترین شهر های این کشور به شمار می رود. سرمایه گذاری های کلانی در این کشور انجام شده و به همین دلیل شاهد بنا های لوکس و مدرن بسیاری در آن هستیم که در کنار هم قرار گرفتن این سازه ها در کنار بنا های تاریخی دبی سبب خلق صحنه ای بسیار جذاب شده و هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد ساخت. برای جلب توجه مسافران بهترین تفریحات در این شهر برنامه ریزی شده اند و می توانید در سواحل دبی از قایق سواری، جت، غواصی، موج سواری، پرواز و... لذت ببرید. تور لحظه آخری دبی با اینکه در کمتر مواقعی ارائه می شود اما امکان رزرو آن برایتان وجود خواهد داشت.



بهترین روش رزرو تور لحظه آخری دبی

برای رزرو تور لحظه آخری دبی بهترین روش مراجعه به وب سایت های اینترنتی معتبر خواهد بود چرا که در این صورت می توانید تنها در عرض چند دقیقه کلیه امور سفر را به انجام برسانید. شرکت ما یکی از مراکز معتبر در این زمینه می باشد. مسئولین این شرکت به منظور جلب رضایت مردم اقدام به ارائه بهترین میزان خدمات با نازلترین میزان هزینه ها نموده و از روابط خود نهایت استفاده را کرده تا تخفیف ویژه برای مسافران دریافت نماید. با مراجعه به سامانه شرکت ما خواهید توانست لیست کاملی از تور های برگزار شده را مشاهده کرده و بهترین مورد را از نظر میزان خدمات و قیمت انتخاب نمایید.

 

برگرفته از مجله گردشگری آژانس گلفام سفر به آدرس اینترنتی /https://www.golfamsafar.com/blog/

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 42142 تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها: تدبیر24 ، گلفام سفر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها