بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه نظارت بر اماکن عمومی و صنوف با همراهی کارشناسان بهداشتی خبر داد.

تدبیر24»سرهنگ نادر مرادی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: از زمان شیوع کرونا تا کنون مأموران پلیس اماکن در راستای حفظ سلامت مردم و اجرای مصوبات ستادملی مقابله با کرونا اقدامات زیادی را انجام دادند که از جمله آن می‌توان به نظارت بر صنوف و برخورد با موارد تخلف اشاره کرد که البته عمده صنوف همراهی خوبی با پلیس داشته و موارد تخلف در مقایسه با میزان همراهی صنوف بسیار کم بود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع موج دوم کرونا و ابلاغ یکسری محدودیت های دوباره از سوی ستادملی مقابله با کرونا، در جلساتی مشترک با مسئولان بهداشتی شهر تهران بنا شد تا طرح ویژه  نظارت بر اماکن عمومی و صنوف با مشارکت ادارات بهداشت مناطق 22گانه شهر تهران اجرا شود که بر اساس اجرای این طرح کارشناسان بهداشت نیز بر روند اجرای پروتکل ها نظارت داشته و اگر آنها متوجه موارد تخلفی شوند پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه در اجرای این طرح از باشگاه های ورزشی، قلیانسراها و دیگر صنوف بازدید می شود، گفت: این طرح از چند روز پیش آغاز شده و خوشبختانه با همراهی کارشناسان بهداشتی، نظارت بر نحوه اجرای پروتکل ها دقیق تر نیز شده است.

تقدیر از واحدهای صنفی نمونه در رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی

مرادی در عین حال از همراهی اکثریت صنوف با مقررات و ابلاغیه های ستادملی مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه اکثر صنوف همراهی خوبی با ما داشتند که لازم است از آنها قدردانی کنیم. در همین راستا نیز طرحی را اجرا خواهیم کرد که بر اساس آن از واحدهای صنفی نمونه در رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی تقدیر شود.

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز تمامی دستگاه ها در کشور است، گفت: سلامتی مردم اهمیتی زیادی برای پلیس داشته و از زمان شیوع کرونا تا کنون مأموران پلیس اقدامات زیادی در این حوزه انجام داده اند. در خواست ما از شهروندان نیز این است که با پلیس در تماس بوده و چنانچه هرگونه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی یا موارد مجرمانه نظیر احتکار و گران فروشی و ... را مشاهده کردند، حتما با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام

برچسب ها: کرونا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها