بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
در آستانه عیدغدیرخم و در حالی که کرونا همچنان با گذشت نزدیک به شش ماه در کشورمان جولان می‌دهد، بنیاد رودکی و ارکسترملی ایران از قطعه «نوای آدمیت» و ویدیوی ساخته شده برای این اثر رونمایی کردند.

تدبیر24» به گزارش تهرانیار، فرآیند ضبط و تصویربرداری این قطعه در تالار وحدت تهران بیش از دو ماه به طول انجامیده است و می‌توان آن را یکی از فاخرترین تولیدات هنری کشور با موضوع کرونا و مسئولیت اجتماعی هنرمندان برای مبارزه با این ویروس دانست.

در تنظیم این اثر ۶۰ نفر از اعضای ارکستر ملی ایران و اعضای گروه کر مشارکت داشتند و سهراب کاشف، رهبر مهمان ارکسترملی، رهبری و آهنگسازی آن را برعهده داشت.

سهراب کاشف، رهبر مهمان ارکستر ملی دراین باره گفته که تمام اعضای ارکستر ملی تلاش کردند تا یک کنسرت بزرگ را با بهترین کیفیت و تصویرسازی و با رعایت تمام پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی ارائه کنند و تک‌تک اعضای گروه با جان و دل در این کار که هدیه‌ای است به کادر درمان و مدافعان سلامت حضور داشتند.

قطعه نوای آدمیت، تحسین وزرای بهداشت و فرهنگ و ارشاد اسلامی را درپی داشته است و نکته جالب توجه در کلیپ تهیه شده برای آن نیز رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی از سوی نوازندگان و اعضای گروه کر است.



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها