بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸


تدبیر24»فیزیوتراپی نوعی از روش­های درمانی است که شامل حرکات درمانی و کششی برای کاهش درد و افزایش توانمندی عضلات و اندام ضعیف­ شده­ی فرد بیمار انجام می­شوند. افرادی که ناتوانی در حرکت دادن گردن، پا، کمر و سایر اندام­های بیرونی خود دارند، می­توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده کنند. روش­های فیزیوتراپی در درمان برخی بیماری­ها و ناتوانی­های جسمانی بسیار موثرند. تجربه ثابت کرده است که درصد بسیاری از بیماران به کمک خدمات فیزیوتراپی به بهبودی کامل دست یافته­اند. البته فرد فیزیوتراپیست و تخصص و توانایی او نیز نقش بسیار مهمی در انجام هرچه بهتر خدمات فیزیوتراپی در منزل خواهد داشت.

جالب است بدانید که خدمات پرستاری امروزه در منزل نیز قابل انجام هستند. با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه­ها و تجهیزات تخصصی درمانی شبیه­سازی و کوچک شده­اند و قابل حمل و نقل می­باشند. یکی از زمینه­هایی که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته­اند، تجهیزات فیزیوتراپی هستند که در خدمات فیزیوتراپی در منزل مورد استفاده قرار می­گیرند. بسیاری از دستگاه­ها و تجهیزات این خدمات برای افرادی که ناتوانی حرکتی زیادی دارند، بسیار مناسب بوده و فرد به­راحتی خدمات فیزیوتراپی در منزل را دریافت می­کند. بیمار با محدودیت حرکتی بالا، توانایی رفت و آمد به مراکز درمانی فیزیوتراپی را ندارد. علاوه بر این موضوع، انجام فیزیوتراپی در منزل در روحیه­ی فرد بیمار، علی­الخصوص سالمندان تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت.

مجموعه­ی هوم کا با تکیه بر دانش بالای پزشکان و متخصصان تیم­های درمانی و پرستاری خود، قابلیت ارائه خدماتی مانند پرستار سالمند در منزل ، پانسمان در منزل ، تزریقات در منزل در صورت نیاز را دارد.

مجموعه­ی خدمات درمانی هوم کا یکی از مجموعه­های ارائه دهنده­ی خدمات درمانی در منزل می­باشد که انجام فرآیند تشخیص و درمان بیماری را برای افرادی که به هر دلیلی تمایل به حضور در مراکز درمانی را ندارند، آسان می­کند. خدمات گسترده و وسیعی در سبد بزرگ خدماتی مجموعه­ی خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا وجود دارند که فیزیوتراپی در منزل یکی از آن­ها می­باشد.

در صورتی که فرد بیمار کودک باشد ممکن است در مراحل انجام فیزیوتراپی در منزل نیاز به مراقبت دائم داشته باشد. این درحالی است که والدین کودک نمی­توانند وقت کافی برای کودک صرف کنند. در چنین حالتی استخدام پرستار کودک راه حلی مناسب برای رفع این نیاز است که یکی از خدمات قابل ارائه­ی توسط مجموعه­ی هوم کا می­باشد.

مزایای فیزیوتراپی در منزل

بدون شک همه­ی ما در جریان آلودگی بالای مراکز درمانی و خدماتی به علت شیوع بیماری کرونا هستیم. در چنین شرایطی، حضور افراد محتاج به خدمات فیزیوتراپی در درمانگاه­ها و مراکز خدمات درمانی عمومی بسیار پرریسک و خطر آفرین می­باشد. بیتشر افراد محتاج به خدمات فیزیوتراپی در منزل سالمند یا افراد معلول و دارای ناتوانی حرکتی هستند که در صورت انتقال ویروس، در خطر بسیار بالایی می­باشند. به همین دلیل، برای این افراد، فیزیوتراپی در منزل بهترین راه بهره بردن از خدمات توانبخشی است. انجام فیزیوتراپی در منزل از حضور افردا آسیب­پذیر در محیط­های عمومی جلوگیری به عمل می­آورد.

از سوی دیگر ازدحام تعداد افراد در مراکز عمومی، مانع ارائه­ی خدمات با کیفیت به همه می­شود. فرد فیزیوتراپیست باید وقت لازم برای ارائه­ی خدمات را داشته باشد. در غیر این صورت فیزیوتراپیست نمی­تواند وظایف خود را به­طور کامل انجام دهد. انجام فیزیوتراپی در منزل سبب افزایش وقت و تمرکز فیزیوتراپیست جهت ارائه­ی خدمات با کیفیت هرچه بیشتر می­گردد. در صورت انتخاب یک مجموعه­ی خدمات درمانی مناسب، شما می­توانید فرآیند درمانی فیزیوتراپی را در غالب بسته­ی فیزیوتراپی در منزل دریافت نمایید. بدون شک تمامی افراد نیازمند خدمات فیزیوتراپی، ترجیح می­دهند که در منزل درمان شوند. بدون شک این موضوع موجب آرامش خاطر افراد سالخورده و ناتوان حرکتی خواهد شد. تمامی تجهیزات و دستگاه­های مورد نیاز به خانه­ی فرد درخواست کننده­ی خدمت فیزیوتراپی در منزل منتقل شده و بلافاصله خدمات درمانی آغاز می­شود.

مجموعه­ی خدمات درمانی هوم کا، با بهره­گیری از آخرین روش­های مناسب به اثبات رسیده در فیزیوتراپی، اقدام به انجام فیزیوتراپی در منزل برای افراد واجد شرایط توانبخشی می­نماید. فیزیوتراپیست­های این مجموعه با تخصص بالا اقدام به انجام حرکات و تمرینات مخصوص کرده و فرآیند فیزیوتراپی در منزل را به بهترین شکل ممکن انجام می­دهند.

انواع روش های فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی نیز مانند تمام خدمات درمانی دیگر، انواع و روش­های متفاوت مختص به خود را دارد.

برای مثال استفاده از دستگاه­ها و تجهیزات یکی از روش­های درمانی می­باشد. دستگاه الکتروتراپی یکی از مجهزترین دستگاه­هایی است که از آن در فیزیوتراپی در منزل استفاده می­شود. این دستگاه با تولید امواج الکتریکی گرفتگی­های عضلانی را درمان می­کند. استفاده از الکتروتراپی یکی از روش­های پراستفاده در فیزیوتراپی در منزل می­باشد.

روش رایج دیگر در فیزیوتراپی در منزل، تمرین درمانی است. تمرین درمانی توسط فرد بیمار و با کمک و راهنمایی فیزیوتراپیست انجام می­شود و راهی مناسب برای کاهش دردهای مربوط به کشیدگی عضله و ناراحتی مفصل می­باشد.

یکی از دیگر روش­های مرسوم فیزیوتراپی در منزل، ماساژ درمانی است. برای انجام این راه درمانی، شرایط خاصی نیاز است که فرد فیزیوتراپیست قادر به شناسایی شرایط بوده و در صورت لزوم، ماساژ درمانی را برای انجام فیزیوتراپی در منزل انتخاب می­کند. ماساژ درمانی یکی از روش­های متداول در درمان رگ به رگ شدن عضلات و کبودی در بدن است.

از روش­های دیگر فیزیوتراپی در منزل می­توان به حمام آب گرم و سرد و ماساژ در آب، حرکات کششی و امواج ماورای صوت اشاره کرد که هر کدام از این روش­ها به نوبه­ی خود و در شرایط مناسب انجام، مورد استفاده قرار می­گیرند.

مجموعه­ی خدمات درمانی هوم کا این افتخار را دارد که به عنوان اولین­ها در ارائه­ی خدمات شهره باشد. خدمات بسیاری توسط کارشناسان و متخصصان هوم کا قابل انجام هستند. تیم متخصص و ماهر فیزیوتراپیست در این مجموعه، خدمات فیزیوتراپی در منزل را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می­دهند.

هزینه فیزیوتراپی در منزل

پارامترهای بسیاری در تعیین هزینه­ی خدمات فیزیوتراپی در منزل نقش دارند. نوع و درجه­ی بیماری یا ناتوانی حرکتی یکی از این پارامترها می­باشد. مدت زمان حضور فیزیوتراپیست جهت انجام فیزیوتراپی در منزل نیز یکی دیگر ار عوامل موثر بر هزینه می­باشد. دستگاه­ها و تجهیزات مورد استفاده مورد بعدی در تعیین هزینه­ی فیزیوتراپی در منزل است.

این نکته بسیار قابل توجه است که برخی مجموعه­های ارائه­ی خدمات، هزینه­ی پایین­تری را برای انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل اعلام می­کنند. توصیه­ی ما به شما این است که فریب قیمت­های پایین مجموعه­های خدماتی را نخورید. چرا که برخی از آن­ها به علت عدم توانمندی در ارائه­ی خدمات با کیفیت، قیمت پایین را دستاویزی برای جلب مشتری می­نمایند. لذا پایین بودن هزینه­ی خدمت علت خاص خود را دارد.

مجموعه­ی هوم کا به عنوان یکی از بهترین و باتجربه­ترین موسسات ارائه کننده­ی خدمات درمانی و پرستاری، قادر به انجام خدمات درمانی و پرستاری با کیفیت عالی می­باشد. کارشناسان و متخصصان مجموعه از ابتدای انجام فرآیند فیزیوتراپی در منزل به شما همراه خواهد بود و در تمامی مراحل می­توان از مشاورات کارشناسان و متخصصان استفاده نمود. متخصصان و فیزیوتراپیست­های هوم کا آموزش­دیده و باتجربه می­باشند و برای استخدام در این مجموعه از فیلترهای زیادی عبور کرده­اند.

فیزیوتراپی در منزل توسط فیزیوتراپیست خانم

بدون شک تعداد بسیاری از بیماران نیازمند خدمات فیزیوتراپی در منزل، علاقه­مند به انجام خدمات توسط یک فیزیوتراپیست خانم می­باشند. فیزیوتراپیست خانم می­بایست توانایی بدنی بالابب داشته باشد تا در انجام تمام خدمات فیزیوتراپی در منزل موفق باشد. انجام با کیفیت خدمات فیزیوتراپی علاوه بر نیاز به علم فیزیوتراپی و ماساژ، مستلزم توان بالای فرد فیزیوتراپیست نیز می­باشد.

فیزیوتراپیست­های خانم مجموعه­ی هوم کا با تجربه و آموزش دیده هستند. توانایی بالایی دارند و قادر با انجام تمام خدمات فیزیوتراپی در منزل با کیفیت بسیار بالا می­باشند.

نکات انتخاب مجموعه­ برای دریافت فیزیوتراپی در منزل

مجموعه­های خدمات درمانی بسیاری برای خدمت­رسانی به بیماران تاسیس شده­اند. برای انجام خدمات درمانی و به ویژه فیزیوتراپی در منزل نیاز است تا مجموعه­ای قدرتمند و متخصص انتخاب شود. علت حساسیت در انتخاب مجموعه، این است که هرچه مجموعه قوی­تر باشد، خدمات ارائه شده توسط آن قوی­تر و با کیفیت­ تر خواهد بود. بدون شک فرد فیزیوتراپیست می­بایست با روش­ها و استانداردهای تعیین شده در این خصوص آشنا باشد. علت دردهای مختلف را بداند و راه درمان آن­ها را تشخیص دهد. فیزیوتراپی در منزل جایگزین بسیار مناسبی برای رفتن به مراکز خدمات درمانی و آزمایشگاه برای دریافت خدمات فیزیوتراپی باشد.

مجموعه­ی هوم کا با بهره­گیری از تیم متخصص خود، قادر به انجام فیزیوتراپی در منزل با بالاترین کیفیت ممکن را دارد. نگاهی ساده به خدمات این مجموعه که برای اولین بار در بین تمام مجموعه­های دیگر انجام شده است، بیان­گر این موضوع می­باشد. خدمات هوم کا دو بخش مراقبتی و درمانی دارد. تست کرونا در منزل و فیزیوتراپی در منزل از جمله خدمات درمانی و پرستار کودک و پرستار سالمند از جمله خدمات مراقبتی مجموعه­ی هوم کا هستند.


برچسب ها: تدبیر24 ، فیزیوتراپی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها