بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

تدبیر24»اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی دارید، حتما با موضوع نحوه تعیین قیمت رپورتاژ آگهی درگیر شده اید. قیمت گذاری رپورتاژ کار آسانی نیست و نمی توان گفت فرمول خاصی برای آن وجود دارد. اما ما در مجموعه تسمینو سعی کردیم تا به طور مفصل شما را با مهمترین معیارهایی که باید برای قیمت گذاری رپورتاژ در نظر داشته باشید، آشنا کنیم. پس پیشنهاد می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

قیمت خرید رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می شود؟

اگر شما هم صاحب یک وب سایت تازه تاسیس هستید و قصد دارید تا در کوتاهترین زمان ممکن بهترین نتیجه را گرفته و رتبه وب سایت خود را بهبود دهید، حتما به فکر خرید رپورتاژ آگهی و گرفتن بک لینک افتاده اید. شما حتی می توانید با ساخت بک لینک رایگان نیز نتایج خوبی را دریافت کنید. اما چیزی که شاید برای شما در این مسیر نگران کننده باشد، نحوه تعیین قیمت رپورتاژ آگهی و گرفتن بک لینک است. شاید آشنا بودن با عوامل موثر در قیمت گذاری، بتواند به شما کمک بیشتری برای خرید رپورتاژ داشته باشد. به همین دلیل ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با اصلی ترین ملاک های قیمت گذاری رپورتاژ آگهی آشنا کنیم. عوامل بسیاری هستند که می توانند معیار تعیین قیمت در خرید رپورتاژ آگهی باشند. اما مهمترین عوامل موثر در قیمت گذاری تبلیغات آگهی شامل موارد زیر می شود:

1-      اعتبار دامنه و صفحه سایت

2-      رتبه الکسا وب سایت

3-      تعداد لینک های فالو یا نوفالو

4-      امتیاز اسپم

5-    ارتباط موضوع سایت با محتوای رپورتاژ

تاثیر میزان اعتبار دامنه و صفحه بر قیمت رپورتاژ آگهی

برخی وب سایت های امتیاز دهنده به سایت ها وجود دارند که وب سایت های مختلف را با توجه به معیارهای گوناگون از جمله معیارهای سئو و محتوا، امتیاز دهی می کنند. این امتیاز عددی بین 0 تا 100 می باشد. طبیعتا هرچه این امتیاز بیشتر باشد، به این معنی است که اعتبار دامنه مد نظر نیز بالاتر است و شما راحت تر می توانید به وب سایت مورد نظر برای خرید رپورتاژ آگهی اعتماد کنید.

خرید رپورتاژ

چیزی که اهمیت دارد این است شما نباید کمال گرا باشید. معمولا وب سایت هایی با امتیاز بین 45 تا 60 در رده وب سایت های پربازده و عالی هستند و شما اگر بودجه لازم را دارید، می توانید وب سایت مورد نظر خود را از بین این چنین وب سایت هایی انتخاب نمایید. وب سایت هایی که امتیاز بالای 60 دارند، در رده بهترین وب سایت های دنیا بوده و گرفتن بک لینک و رپورتاژ آگهی از این وب سایت ها کار چندان آسانی نیست. گذشته از این ها قیمت رپورتاژ آگهی این وب سایت ها نیز بسیار زیاد است.

رتبه الکسا وب سایت برای خرید رپورتاژ آگهی

دومین معیاری که می توانید برای قیمت رپورتاژ آگهی در نظر داشته باشید، رتبه الکسا وب سایت مورد نظر می باشد. الکسا یکی از سایت های بسیار مشهور در رتبه بندی وب سایت ها بر اساس معیارهای مختلف از جمله ترافیک بالای وب سایت می باشد. هر چه رتبه یک وب سایت در الکسا پایین تر باشد، به این معنی است که میزان ترافیک آن سایت بالا بوده و کاربران بسیاری از آن بازدید می کنند. در نتیجه می توان گفت قیمت رپورتاژ آگهی در چنین وب سایت هایی بیشتر بوده و البته میزان تاثیرگذاری رپورتاژ این وب سایت ها نیز بیشتر است. چرا که افراد بیشتری در طول روز از این وب سایت ها بازدید کرده و احتمال بازدید از رپورتاژ شما نیز بیشتر خواهد بود.

تعداد لینک های فالو در انتشار رپورتاژ آگهی

 یکی دیگر از ملاک ها برای تعیین قیمت رپورتاژ آگهی، تعداد لینک های فالو یک سایت می باشد. هر چه تعداد این لینک ها بیشتر باشد، از نظر موتورهای جستجو ارزش بیشتری دارد و در رتبه بندی در جایگاه بهتری قرار می گیرند. البته باید توجه داشت که این لینک ها بهتر است، طبیعی باشند. لینک فالو به کلیه لینک های یک سایت گفته می شود که به لینک داخلی یا خارجی دیگر وب سایت ها ارجاع داده شده باشد. در این حالت موتور جستجو در حین خواندن صفحه وب شما، لینک های فالویی که قرار داده اید را نیز بررسی می کند. اگر یک وب سایت توسط تعداد زیادی وب سایت معتبر دیگه لینک شده باشد، یعنی تعداد لینک های فالوی بیشتری داشته و ارزش گذاری بیشتری نیز خواهد داشت. اگر شما بخواهید از این قبیل وب سایت ها رپورتاژ خریداری کنید، باید توجه داشته باشید که قیمت رپورتاژ آگهی این وب سایت ها کمی بیشتر از حالت عادی خواهد بود.

تاثیر امتیاز اسپم اسکور در قیمت رپورتاژ آگهی

امتیاز اسپم نیز دیگر معیاری است که برای تعیین قیمت رپورتاژ آگهی مورد استفاده قرار می گیرد. این امتیاز معمولا عددی بین 0 تا 17 می باشد. امتیاز اسپم بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می شود و به ما این اطلاعات را می دهد که این سایت تا چه اندازه احتمال جریمه شدن توسط گوگل را خواهد داشت. از جمله معیارهای تعیین اسپم اسکور می توانیم به میزان ارزش محتوای تولید شده توسط آن سایت، تعداد بک لینک ها و ... اشاره کرد. هرچه اسپم اسکور کمتر باشد، اتفاق خوبی است و به این معنی است که این سایت ارزش و اعتبار و بازدید خود را از روش های طبیعی و استاندارد که مورد تایید موتورهای جستجو است، به دست آورده است. به این موضوع توجه داشته باشید، صرف قیمت پایین سایتی که اسپم اسکور بالایی دارد، اقدام به خرید رپورتاژ نکنید.

خرید رپورتاژ از وب سایت هایی که اسپ اسکور بالایی دارند، می تواند سبب بالا رفتن اسپم اسکور سایت شما نیز بشود و تاثیر منفی بر سئو سایت شما داشته باشد. سایت هایی که اسپم اسکور کمتر از 5 دارند، سایت هایی مناسب و مطمئن هستند که می توانید علاوه بر معیارهای دیگر، به آنها اعتماد کرده و اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی بکنید. توجه داشته باشید که قیمت رپورتاژ آگهی این سایت ها بیشتر است. سایت هایی که اسپم اسکور بالای 8 دارند، قابل اعتماد نمی باشند.  

میزان ارتباط موضوع وب سایت با محتوای رپورتاژ آگهی

بیایید با آخرین معیار تعیین قیمت رپورتاژ آگهی آشنا شویم. تشخیص این معیار کار آسان تری به نظر می رسد. اما باید با وسواس بیشتری به آن نگاه کرد. بیایید با یک مثال این موضوع را روشن کنیم. فرض کنید شما یک وب سایت فروشگاه آنلاین پوشاک دارید و می خواهید برای افزایش بهره وری کسب و کارتان از رپورتاژ آگهی و در نهایت افزایش خریداران تان استفاده کنید. برای این کار شما می توانید از بهترین وب سایت با موضوع بازی اقدام به خرید رپورتاژ کنید و هزینه بالایی را برای این کار پرداخت کنید. اما در نهایت شما شاید به انتظارات تان دست پیدا نکنید و مشتریان کمتری را به سوی خود جذب کنید.

اما به جای این کار شما می توانید با هزینه کمتر از یک وب سایت با موضوع مرتبط با پوشاک که نه صرفا بهترین بلکه جز خوب های این حوزه است، اقدام به خرید رپورتاژ کنید و در نهایت خریداران و مشتریان بیشتری را به سوی وب سایت خود جذب کنید. به همین دلیل است که می گوییم جدا از همه این ملاک ها، باید به موضوع وب سایت تان نیز توجه داشته باشید و سعی کنید رپورتاژ آگهی را از وب سایت هایی خریداری کنید که تقریبا مشتریانی مرتبط با کار شما دارند.

نحوه قیمت گذاری رپورتاژ آگهی

هزینه بالا دلیل بر نتیجه کارآمد نیست

یکی از اشتباهاتی که اغلب افراد مخصوصا افراد غیر متخصص می کنند، خرید رپورتاژ آگهی به دلیل قیمت بالای آن است. بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر قیمت رپورتاژ آگهی بیشتر باشد به این معنی است که وب سایت مورد نظر قدرتمندتر بوده و در نهایت نتیجه کارآمدتری را در بر خواهد داشت. اما به واقع اینگونه نیست. شما پیش از هر کاری با توجه به عواملی که در بالا معرفی کردیم می بایست وب سایت مورد نظر را ارزیابی کرده و یا در صورت عدم توانایی انجام این کار با یک مشاور خبره مشورت نمایید. در این صورت شما می دانید که بودجه و سرمایه تان را در موقعیت مناسبی صرف کرده اید که نتیجه ای عالی و کارآمد برای تان خواهد داشت.

نکاتی که باید در تعیین قیمت رپورتاژ تبلیغی در نظر بگیریم؟

در ارتباط با تعیین قیمت رپورتاژ آگهی، علاوه بر نکاتی که در بالا ذکر کردیم، بهتر است به این نکات توجه داشته باشید:

  • اگر تجربه چندانی در خرید رپورتاژ آگهی ندارید، حتما با یک مشاور متخصص در ارتباط باشید.
  • سعی کنید یک بودجه و هزینه منطقی را برای گرفتن رپورتاژ در نظر بگیرید.
  • برای ارزیابی و انتخاب سایت مورد نظر برای خرید رپورتاژ عجله نکنید.
  • سعی کنید محتوای رپورتاژ مناسب و استانداردی را آماده کنید. اگر شما تمام معیارها را رعایت کنید اما نتوانید محتوای خوبی آماده کنید، کاری از پیش نخواهید برد و هزینه تان به هدر خواهد رفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها