بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
اکبر ترکان مشاور سابق رئیس‌جمهور
تدبیر24»توهين‌کنندگان به رئيس‌جمهور در راهپيمايي 22 بهمن جرياني هستند که ريشه تاريخي دارند و جديدا به وجود نيامده‌اند. اين جريان در دوره آقاي احمدي‌نژاد به نام ديگري فعال بود. در دولت اصلاحات همين جريان با نام لباس شخصي‌ها به فعاليت مي‌پرداخت. در دوره رياست‌جمهوري مرحوم آيت‌ا... هاشمي رفسنجاني حضور داشتند که اسمشان را انصار حزب‌ا... گذاشته بودند و عملکردهايي ديگري داشتند. لذا اين يک موضوع تاريخي به هم متصل است که موجب شکل‌گيري اين جريان شده است. اينها به نهاد انتصابي بدبين نيستند و انتقادي نمي‌کنند و برعکس به انتخابي‌ها بد و بيراه مي‌گويند. اگر نگاه کنيم مي‌بينيم که به همه روساي جمهور هجمه، تهديد و اهانت داشتند. اين مساله هم ناشي از اين نيست که آن رئيس‌جمهور چگونه مي‌انديشيده است. بلکه ناشي از اين است که اين گروه فکر مي‌کند هر آنچه به جمهوريت مربوط مي‌شود اشکال دارد. از طرفي چون امامي که اين جمهوري را پايه گذاشته گفته جمهوري اسلامي نه يک کلمه کم و نه يک کلمه بيش، همانطور که عده‌اي مي‌خواستند اسلاميت نظام را حذف کنند و همه انقلاب در مقابلشان ايستاد؛ به همانگونه اگر کسي بخواهد جمهوريت نظام را حذف کند همه مردم در مقابلشان خواهند ايستاد. اينجا جمهوري اسلامي است که نه جمهوريتش قابل حذف است و نه اسلاميتش. لذا اين گروهي که فکر مي‌کنند هر آنچه بوي جمهور و جمهوريت و آراي مردم مي‌دهد مي‌توانند به آن توهين کنند، توهين مي‌کنند. اکنون نيز در دولت آقاي روحاني همين کارهايي را مي‌کنند که مشاهده مي‌کنيد. اينها جمهوريت و هر آنچه را راي مردم است قبول ندارند.
برچسب ها: تدبیر24 ، اکبر ترکان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها