بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
براساس اعلام ناجا، در دو روز گذشته تعداد ۱۶۲ هزار و ۱۰۶ هزار دستگاه خودرو به علت عدم اجرای محدودیت های کرونایی جریمه شدند.
تدبیر24»نیروی انتظامی در گزارشی در خصوص اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اعلام کرد که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه ۷۲۸۴ نفر نیرو برای اجرای این طرح در ۱۹۵۸ نقطه به کار گرفته شد. 

میزان تردد خودروها در دو روز اخیر نسبت به تاریخ مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش داشت.

ماموران به رانندگان ۲۵ هزار و ۷۸۹  خودرو در روز گذشته تذکر لسانی دادند و از ادامه تردد ۱۴ هزار و ۲۵۶ خودرو جلوگیری و به مبدا خود بازگردانده شدند.

براساس این گزارش، همچنین در دو روز گذشته ماموران از ۱۲ هزار و ۵۰۱ واحد صنفی بازدید کردند که در ۸۷۳۶ مورد منجر به تذکر و تهیه صورت جلسه شد و ۱۱۰ واحد متخلف نیز پلمپ شدند. 

براساس اعلام ناجا، تعداد ۱۴۹۹۴۶ دستگاه خودرو در طرح محدودیت شبانه، ۱۱۳۶۱ خودرو در مناطق نارنجی و ۷۹۹ در مناطق قرمز جریمه شدند .

همچنین در دو روز گذشته ۳۹۹۸۴ پیامک به رانندگان خاطی ارسال شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها