بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به خیز دوباره کووید۱۹ در برخی استان ها هشدار داد و گفت: اکنون خوزستان بالاترین میزان شیوع بیماری را دارد.
تدبیر24»دکتر علیرضا رییسی در حاشیه پنجاه و هفتمین جلسه ستاد کرونا که به ریاست رییس جمهور و حضور دیگر اعضا برگزار شد، گفت: با توجه به ویروس جهش یافته انگلیسی، آفریقایی و ژاپن، موارد ابتلا و مرگ و میر و تغییر الگوی رفتاری ویروس و میزان سرایت و کشندگی ویروس بالاتر رفته است و به عنوان مثال انگلیس بیش از ۴میلیون نفر درگیری با این ویروس داشته اند و ۱۳۵ هزار فوتی. در آمریکا نیز مرگ و میر از مرز ۵هزار نفر هم عبور کرده است. سایر کشورها هم به همین نسبت وضعیت شیوع بیماری وضعیت خوبی نیست.

وی گفت: خوشبختانه در سطح کشور ما همچنان روند نزولی فوتی ها را داریم و مرگ و میرها دو رقمی است اما نکته مهم این است که زمانی که بیماری شیوع می یابد معمولا دو هفته بعد میزان بستری ها بالا می رود و چهار هفته بعد هم در میزان فوتی ها تاثیر گذار است و برعکس. آن اقداماتی که از اول آذرماه انجام شد و میزان ورودی بیمارستانها کم شد، اثر خود را الان نشان می دهد و کاهش میزان فوتی ها اثر رعایت پروتکلها در چد هفته گذشته است.

رییسی گفت: این درحالیست که در برخی استانها خیز بیماری شروع شده و جای هشدار جدی است و اکنون خوزستان بالاترین میزان شیوع بیماری را دارد و نیاز است مردم عزیز و مسوولان بیشتر مراقبت کنند و جلوی خیز بیماری را بگیرند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها