بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
مهاجم بارسلونا در حالی سه شنبه شب برابر پاری‌سن ژرمن به میدان خواهد رفت که به روزهای اوجش برگشته است.
تدبیر24»چند ماه پیش هیچ کس شانسی برای بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن ژرمن قائل نمی شد. آبی اناری ها در وضعیت خوبی به سر نمی بردند و نمی توانستند نتایج مورد نظر را کسب کنند اما اکنون همه چیز متفاوت شده است. 

پیروزی ۵ بر یک تیم کاتالانی مقابل آلاوس نشان داد آبی اناری ها در روزهای خوب خود هستند و در حالی مرحله حذفی لیگ قهرمانان را شروع خواهند کرد که چه از لحاظ گروهی و چه فردی در سطح بالایی قرار دارند. 

لیونل مسی یکی از آن ها است. او روزهای شیرین خود را در سال ۲۰۲۱ تجربه می کند. ستاره آرژانتینی برابر آلاوس دبل کرد (یک گل زیبا به ثمر رساند) و یک پاس گل داد. همچنین گل دیگرش توسط VAR مردود اعلام شد. کاپیتان بارسلونا در سال جدید ۹ گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است. همچنین نباید فراموش کرد چهار ضربه اش به تیرک برخورد کرد. 

این آمار خود را در زمین هم خوبی نشان می دهند. مسی شاداب و خوشحال است. این شرایط برای دیدار برابر پاری‌سن ژرمن خیلی مهم است. فراتر از بازی سه شنبه، باشگاه فرانسوی در یک ماه اخیر مدام درباره علاقه به امضای قرارداد با مسی صحبت کرده است، اتفاقی که با خشم سرمربی و سران باشگاه بارسا روبرو شده است. 

ستاره آرژانتینی به سطح همیشگی خود بازگشته است و پاریسی ها روزهای ترسناکی را خواهند گذراند چون می دانند که مسی روی فرم می تواند برنامه شان را برای رقابت های اروپایی تهدید کند و ممکن است حذف زودهنگامی داشته باشند.

برچسب ها: تدبیر24 ، مسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها