بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
سخنگوی حزب مردم سالاری از احتمال معرفی نامزد اختصاصی حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 خبر داد

تدبیر24»آرش حبیبی عضو شورای مرکزی  حزب مردم‌سالاری و سخنگوی این حزب در گفتگو با ایسنا لا اعلام این خبر افزود: بحث نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 از مدت‌ها قبل در دفتر سیاسی و شورای مرکزی این حزب تصویب شده اما پس از مخالفت دبیرکل به مجمع عمومی کنگره نوزدهم موکول شده و لذا تاکنون این موضوع اعلام رسانه ای نشده بود، اما اگر کنگره نوزدهم این امر را بپذپرد نامزد اختصاصی حزب مردم سالاری به نهاد اجماع‌ساز جبهه اصلاح‌طلبان ایران معرفی خواهد شد.

حبیبی ادامه داد: پنجشنبه هفته جاری 30 بهمن ماه، نوزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری به صورت مجازی با سخنرانی شخصیت‌های اصلاح‌طلب برگزار خواهد شد.

وی افزود: «تقویت حاکمیت مردم با جمهوریت سوم» (بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران) شعار این کنگره است.

 حبیبی در پایان گفت: حزب مردم‌سالاری بارها اعلام کرده است که در خرداد 1400 حتما مشارکت مشروط در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت. ما هرگز به دنبال کاندیداهای نیابتی و استقراضی نبوده و نخواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها