بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

تدبیر24»سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا، درباره  آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور ترافیک در محدوده گلدشت آزادراه کرج - قزوین، حد فاصل آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و نیز محدوده پل کلاک در آزادراه کرج - تهران نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در  محدوده‌های شهر قدس و زرنان در محور شهریار - تهران نیز سنگین گزارش شده است، گفت: در دیگر محورها گره و مشکل ترافیکی گزارش نشده و تردد به آرامی و به شکل روان درحال انجام است. 

وی از انسداد محور چالوس نیز خبر داد و گفت:محور چالوس، حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن  واقع در استان مازندران تا ۱۲ اسفندماه و از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران و گلستان است اما در دیگر محورها پدیده جوی خاصی گزارش نشده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی ها تا پایان هفته نیز اشاره کرد و گفت: بر همین اساس به هموطنان توصیه می شود در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی خودرو خصوصا زنجیر چرخ را همراه داشته باشند. همچنین با توجه به بارندگی و برودت هوا احتمال لغزندگی جاده ها متصور است، رانندگان باید با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه در این جاده ها تردد کنند.

وی با تاکید براینکه باید قبل از سفر از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو و برف پاک کن اطمینان حاصل شود، گفت: تیمهای پلیس راه و همکاران زحمتکش در بخشهای راهداری و سایر سازمانهای امدادی آمادگی کامل برای خدمت رسانی و امداد را کسب کردند و در تلاش هستند در طول جاده ها مشکلی ایجاد نشود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها