بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از افزایش ۴۴ و ۲۲ درصدی حقوق بخشی از سربازان خبر داد.
تدبیر24»امیر غلامرضا رحیمی پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه با پیگیری‌های ستادکل نیروهای مسلح و همراهی سازمان برنامه و بودجه اولین گام در افزایش حقوق کارکنان وظیفه برداشته شد، گفت: در همین راستا حقوق و فوق‌العاده ماموریت کارکنان وظیفه شاغل در مناطق امنیتی به طور میانگین به مبلغ چهار میلیون و ۱۷۰ هزار ریال و معادل ۴۴ درصد افزایش پیدا کرد.
وی ادامه داد: همچنین  حقوق  و فوق‌العاده ماموریت کارکنان وطیفه شاغل در مناطق محروم و بد آب و هوا به مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و معادل ۲۲ درصد افزایش پیدا کرده است.
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با تشکر از سازمان برنامه و بودجه، تصریح کرد: ستادکل نیروهای مسلح همچنان در حال پیگیری و رایزنی است و امیدواریم که در نتیجه پیگیری‌های انجام شده از ابتدای سال ۱۴۰۰ دومین مرحله افزایش حقوق سربازان نیز اجرایی شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها