بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
باشگاه بوروسیا دورتموند با مدافع جوان پاری سن ژرمن که تنها ۱۷ سال سن دارد به توافق رسید.
تدبیر24»بوروسیا دورتموند یکی از باشگاه های ستاره ساز در فوتبال اروپا به شمار می آید که از این راه درآمد بسیار بالایی دارد.

دورتموند استعداد های جوان فوتبال اروپا را با قیمت های پایین خریداری می کند و با بازی دادن به آنها و تبدیل کردنشان به ستاره های بزرگ با قیمت های نجومی آنها را به فروش می رساند که این هم به سود باشگاه است و هم به سود خود بازیکنان.

آخرین دستاورد بزرگ دورتموند در این زمینه ارلینگ هالند است که زمستان فصل قبل او را با کمتر از ۴۰ میلیون یورو خریدند و اکنون قیمتش ۱۱۰ میلیون یورو است.

طبق اعلام اسکای اسپورت آلمان بوروسیا دورتموند با یک استعداد جوان دیگر به توافق نهایی رسید و او سومایلا کولیبالی مدافع جوان پاری سن ژرمن است.

کولیبالی تنها ۱۷ سال سن دارد. او پیشنهاد باشگاه پاری سن ژرمن را برای تمدید قرارداد نپذیرفت تا راهی بوروسیا دورتموند شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، دورتموند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها