بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
منزل پدر و مادر مارکینوش در شهر پاریس مورد سرقت قرار گرفت که این باعث ناراحتی این بازیکن برزیلی شد.
تدبیر24»یک‌شنبه شب برای کاپیتان پاری سن ژرمن شب تلخی بود چرا که علاوه بر شکست تیم یک خبر شوک آور هم به این بازیکن بعد از بازی داده شد.

بعد از شکست برابر نانت به مارکینوش خبر دادند که افرادی ناشناس به خانه پدر و مادر او حمله بردند که طبق اعلام مونت کارلو این خبر هم‌چون یک شوک بزرگ برای کاپیتان پاری سن ژرمن بود و او را بسیار ناراحت کرد.

نکته عجیب این که منزل دی ماریا دیگر بازیکن پاری سن ژرمن هم درحالی که خانواده و فرزندان او در منزل بودند مورد زورگیری مسلحانه قرار گرفت و او مجبور شد که بازی را نیمه کاره رها کند و به منزل برگردد.

هنوز جزییات بیش‌تری درباره تلفات و خسارت ناشی از این دو اتفاق تلخ منتشر نشده است.

پاری سن ژرمن در دیدار برابر نانت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا نتواند به صدر جدول رده‌بندی برگردد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها