بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
صندوق دولتی ابوظبی و شرکت ابوظبی کاتالیست پارتنرز مجموعا ۱۵۰ میلیون دلار در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام سرمایه گذاری کردند.
تدبیر24»شرکت سرمایه گذاری مبادله که صندوق سرمایه دولتی ابوظبی است در اوراق قرضه IPO پنج ساله تلگرام ۷۵ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. همچنین شرکت ابوظبی کاتالیست پارتنرز که بخشی از آن متعلق به مبادله است، ۷۵ میلیون دلار در این اپلیکیشن پیام رسان سرمایه گذاری کرده است.

فارس سهیل فارس المزروعی، مدیر شرکت مبادله در بیانیه ای اظهار کرد: شمار کاربران تلگرام به مرزی رسیده که این اپلیکیشن را در میان غول های فناوری جهانی قرار می دهد. این شرکت در موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به یک شرکت فناوری جهانی پیشرو قرار دارد.

تلگرام و اپلیکیشن پیام رسان سیگنال امسال در بحبوحه نگرانی های حریم خصوصی در خصوص واتساپ، شاهد افزایش شمار کاربرانشان بوده اند.

طبق اعلام شرکت ابوظبی کاتالیست پارتنرز، تلگرام که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد، ۵۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد.

مبادله اعلام کرد تلگرام که در امارات متحده عربی مستقر است، در پی این سرمایه گذاری جدید دفتری در ابوظبی خواهد گشود.

شرکت ابوظبی کاتالیست پارتنرز جوینت ونچر مبادله و شرکت سرمایه گذاری آمریکایی فالکون ایج کپیتال است.

مبادله که بیش از ۲۳۰ میلیارد دلار سرمایه را مدیریت می کند، دومین سرمایه گذار بزرگ دولتی امارات متحده عربی پس از سازمان سرمایه گذاری ابوظبی است. هر دوی این نهادهای دولتی در فناوری سرمایه گذاری کرده اند که شامل سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد دلاری مبادله در صندوق ویژن ۱۰۰ میلیارد دلاری سافت بانک بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، مبادله همچنین سال میلادی گذشته ۱.۸۵ درصد سهم در پلتفرم جیوی شرکت ریلاینس اینداستریز هند خریداری کرد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها