بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۶۵۶ میلیارد ریال انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده و دستگیری ۹۵ متهم در اجرای اولین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی طی هفته گذشته در کشور خبر داد.
تدبیر24»سردار محمد رضا مقیمی اظهارکرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم همچنین در جهت اجرای منویات و تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با احتکار و گران فروشی کالاهای اساسی، اولین طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی به مدت ۷۲ ساعت طی هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: در این طرح کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، با خدمت مضاعف و تلاش های شبانه روزی و اقدامات تخصصی پلیسی محل دپو و نگهداری کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در بازرسی از این انبارها ۵۵۶۰ تن انواع کالای اساسی شامل برنج، خرما، گندم و جو، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، نهاده های دامی، روغن خوراکی، قند و شکر، مرغ و گوشت، کود شیمیایی و سموم دفع آفات نباتی به همراه ۵۱ هزار لیتر مواد شوینده، ۵۳ هزار و ۳۰۰ قطعه لوازم یدکی خودرو ، ۱۱۰ حلقه لاستیک و ۱۸ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده را کشف کردند.

مقیمی اضافه کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۵۶ میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه ۹۵ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در ادامه گفت: مبارزه جدی با این پدیده شوم اقتصادی به توزیع عادلانه کالا در بین مصرف کنندگان و حفظ تعادل عرضه و تقاضا کمک می‌کند و تاکنون هموطنان در این راه پلیس امنیت اقتصادی را به خوبی همراهی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس مقیمی در پایان از هموطنان خواستار شد که در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها