بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
داماد ترامپ در تلاش برای راه اندازی یک موسسه جدید به منظور تقویت روابط میان رژیم صهیونیستی و چهار کشور عربی پس از عادی سازی روابط است.
تدبیر24»جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اقدامات لازم را برای تاسیس"موسسه صلح توافقات ابراهیم" آغاز کرده است. این گام در تلاش برای تعمیق توافقاتی است که رژیم صهیونیستی در سال گذشته با کمک کوشنر در زمان تصدی سمت مشاور ارشد ترامب، با چهار کشور عربی(امارات، بحرین، سودان و مراکش) به آن دست یافت.

کوشنر در حال نوشتن کتابی درباره تجربه خود در کمک به انعقاد پیمان ابراهیم است. آوی برکوویتز، نماینده پیشین آمریکا و سفرای بحرین، امارات و"اسرائیل" در ایالات متحده نیز به وی در نهاد جدید خواهند پیوست.

موسسه مذکور بیانیه‌ای صادر کرد که در آن نام حییم سبان، تاجر اسرائیلی-آمریکایی را از جمله عوامل این پروژه ذکر کرد. این موسسه خود را به عنوان یک نهاد غیرحزبی توصیف می‌کند.

این منبع افزود که بنیانگذاران قصد دارند دموکرات‌های دیگر و همچنین مشاوران بین المللی از منطقه را به بنیاد ملحق کنند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها