بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

تدبیر24»چمدان وسیله ای است که اولین بار در اواسط قرن نوزدهم به بازار عرضه شد و تحولی در جابجایی وسایل به وجود آورد. پیش از شروع یک‌ سفر ، نیاز دارید تا وسایل خوب را جمع آوری کرده و با خود ببرید ؛ بنابراین خرید این محصول از تولیدی چمدان یکی از مهمترین ملزومات شروع یک سفر خوب می باشد. در هنگام خرید باید به یک‌ سری از نکات ریز و مهم توجه کنید. چمدان ، این وسیله به ظاهر ساده ؛ از قسمت ها و اجزای مختلفی تشکیل شده که هر کدام وظیفه خاصی را دنبال می کنند. قفل چمدان یکی از اجزائی است که به حفاظت وسایل داخل چمدان کمک کرده و خاطر شما را آسوده تر می کند.

تولیدی چمدان

اما برای داشتن یک‌ خرید خوب و موفق ، نیاز است که انواع چمدان ها را شناخته و بهترین آن ها را براساس نیاز خود انتخاب کنیم. چمدان پارچه ای از متریالی به نام پلی استر ساخته شده و بسیار سبک می باشد. قابلیت انعطاف چمدان پارچه ای بالا بوده و برای حمل و نقل با وسیله نقلیه بسیار مناسب می باشد. شرکت ما ، مشتریان را در امر یافتن محصول مورد نظر یاری رسانده و می توانید بدون هیچ دغدغه ای با مشاورین ما در شرکت آرش (arash.plus) ارتباط گرفته و تمامی نیاز های خود را  برطرف سازید.

انواع مختلف چمدان ها به چند دسته تقسیم می شوند ؟

جنس استفاده شده در تولید چمدان ها به دوسته تقسیم می شود که در ادامه هرکدام را توضیح خواهیم داد :

  • فایبرگلاس (پلی کربنات)
  • پارچه ای (پلی استر ، نایلون)
  1. چمدان فایبرگلاس (هارد کیس)

این ماده با خاصیت مقاومت در برابر ضربه و آسیب ، باعث می شود طول عمر کالای ما بسیار طولانی تر بوده و بتوانیم آن را برای مدت بیشتری استفاده کنیم. همین امر سبب شده است که امروزه این چمدان ها  جز یکی از پرطرفدارترین محصولات در سراسر جهان باشد. بهتر است بدانید ، این ماده به کار رفته برای تولید قطعات ، به هیچ عنوان حساسیت زا نبوده و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

  1. چمدان پارچه ای (سافت کیس)

به محصولی گفته می شود که متریال و جنس به کار رفته در آن ، غالبا پلی استر و نایلون باشد. این محصولات انعطاف پذیری بالایی داشته و می‌ توانند در موقعیت های مختلفی به کمک ما بیایند. وزن سبک و قابلیت حمل راحت این چمدان ها از ویژگی های بی نظیر آن ها می باشد. به طور کلی هر یک از این چمدان ها ویژگی های خاص خود را داشته و می‌توانند در شرایط گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند.

آیا خرید قفل چمدان امری ضروری می باشد ؟

زمانی که وسایل تشکیل دهنده چمدان شما از ارزش بالایی برخوردار باشند ، بدیهی است که به دنبالی راهی برای ایمن سازی آن خواهید گشت. اولین گام برای افزایش امنیت چمدان ، تهیه و خریداری یک قفل با کیفیت می باشد. حقیقت امر این است که هیچ قفلی وجود ندارد که بتواند در برابر بالاترین سطح فشاری که بر روی آن اعمال می شود مقاومت کند. پس این تفکر که با خود بگوییم ، امنیت چمدان ما به همراه قفل تضمین می شود ؛ امری محال است. اما این به این معنی نیست که داشتن قفل چمدان امری بیهوده است ؛ چرا که ضعیف ترین ترین قفل ها هم تا حدودی می توانند امنیت وسیله ما را افزایش دهند. در حال حاضر ، بهترین و گرانترین قفل چمدان موجود در بازار ، TSA بوده که تحت نظارت ایالات متحده تولید و عرضه می شود. این قفل به شما امکان انتخاب رمز از بین سه عدد را می دهد تا از امنیت بیشتری جهت حمل وسایل با ارزش خود بهره‌ مند شوید. شما می توانید آن را به طور جداگانه از فروشگاه تولیدی چمدان آرش (arash.plus) تهیه نموده و امنیت سفر خود را ارتقا دهید.

چمدان آرش

 آیا فروشگاه های اینترنتی خرید چمدان قابل اعتماد هستند ؟

انتخاب بهترین برند چمدان موجود در بازار کار چندان ساده‌ ای نیست. تنوع تعداد برندهای موجود در بازار بسیار زیاد بوده و هر کدام محصولاتی با ویژگی‌ های خاص خود را تولید و به بازار عرضه می کنند.  هرجای دنیا هم که باشید ، خرید آنلاین ریسک ها و خطرات خود را به دنبال دارد. اما با کمی تحقیق و دنبال کردن می توان آمار برند ها و فروشگاه های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنیم. خرید آنلاین انواع چمدان و قطعات یدکی چمدان از فروشگاه اینترنتی (arash.plus) ؛ تنها جاییست که می‌ توانید محصولات مورد نظر‌خود را با بالاترین کیفیت موجود تهیه نمایید. فروشگاه تولیدی آرش ، با سابقه طولانی مدت در زمینه ساخت انواع چمدان و قطعات یدکی آن ، گزینه مناسبی برای پاسخگویی به نیاز های شما خواهد بود. این برند با کسب رضایت مشتریان خود در سال های اخیر و تولید اجناس درجه یک ، توانسته با برند های مشابه خارجی رقابت کند و نام خود را به عنوان برند محبوب و قابل اعتماد ثبت کند. تقریبا تمام تنوع محصولات و قطعات آن ها در این فروشگاه موجود بوده و می توانید با مقایسه قیمت و کیفیت آن ها ، کالای محبوب خودتان را انتخاب و خریداری کنید. اگر قصد تهیه چمدان ها فوق العاده زیبا و با کیفیتی را دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما به سایت ( arash.plus) مراجعه کرده و محصول خود را به درستی انتخاب کنید. این برند نامی و معتبر ، محصولات باکیفیت و متنوعی را به فروش می رساند و برای آن ها ضمانت نامه نیز ارائه می دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها