بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

همانطور که می دانید، شیره انگور در دو نوع رنگ قهوه ای و سفید در بازار مشاهده می شود که هر کدام دارای املاح و ویتامینهای مورد نیاز بدن می باشند.

شیره انگور سفید اصل می بایست دارای بهترین کیفیت باشد و در زمان تهیه ی آن به صورت اصولی و بهداشتی انجام شود این شیره انرژی لازم را به بدن منتقل کند و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شود

.

بسیاری از افرادی که بنیه ی ضعیفی دارند می توانندشیره انگور سفیدرا در برنامه غذایی خود بگنجانند و آن را مصرف کنند با این حال این ماده ی مغذی در بازار با قیمتهای متفاوتی مشاهده می شود و در زمان خرید می بایست به کیفیت و اصل بودن آن دقت لازم را داشته باشید در این رابطه نکات ارزشمندی توسط خریداران و همچنین کارشناسان همکار مجموعه آراد برندینگ در سایت این مجموعه بیان شده است که می توانید از آنها استفاده نمایید.

این شیره خونساز بوده و به درمان کم خونی بسیار کمک شایانی می کند و به دلیل انواع ویتامینها می تواند سلامت بدن را تضمین کند.

محققان بر این باور رسیده اند، مادران شیرده که دچار شیرکم هستند اگر هر روز صبح شیره انگور سفید را در وعده ی صبحانه ی خود قرار دهند سبب تولید شیر زیاد و سیری نوزاد می شود همچنین به دلیل وجود عناصر مهمی مانند آهن و کلسیم برای افراد سالمند و کودکان بسیار عالی بوده و آنها را از ورود میکروب و ویروس به بدن در امان نگه می دارد

.

شیره انگور سفید

مصرف شیره انگور سفید می تواند تمامی مواد مهم در بدن را تامین کند و به عنوان یک محافظ عالی در پیش گیری از انواع سرطانها موثر واقع شود.

شیره انگور سفید کاملا ارگانیک و سنتی به تولید می رسد و می توان آن را به صورت بسته بندی و کیلویی در بازار خریداری کرد.

مصرف این شیره برای پوست و مو بسیار عالی بوده و می تواند به جوانسازی پوست و جلوگیری از ریزش مو کمک شایانی داشته باشد بسیاری از افرادشیره انگور سفید اصلرا مانند ماسک به صورت خود می زنند تا سبب از بین بردن چین و چروک پوست در صورت شود.

در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی این محصول را در ترکیبات مواد خود قرار می دهند و توانسته فروش خوبی را از عصاره ی شیره انگور سفید داشته باشند همچنین مصرف این شیره می تواند به تسکین انواع دردها نقش به سزایی داشته باشد و در هر منزلی آن را مشاهده کرد.

همانطور که اشاره شد،شیره انگور خانگیدارای خواص و فوایدی بسیار مهمی برای بدن می باشد و مصرف آن می تواند سبب آرامش و کاهش اضطراب در افراد را به دنبال داشته باشد.

شیره انگور سفید می بایست اصل و خوب بوده و از طعم و مزه فوق العاده برخوردار باشد معمولا شیره انگور سفید از انگورهایی به فرآوری می رسد که در زمان رسیدن کمتر آبیاری شده اند و این محصول در اکثر شهرهای ایران با کیفیت عالی کشت می شود.

این شیره به دلیل هم زدن زیاد و زحمت فراوان برای فرد تولید کننده قیمت بالایی دارد و معمولا در هر شهری دستور تهیه ی جداگانه ای دارد و طبق رسومات خود درست می کنند

.

شاید برایتان جالب باشد، در زمان تهیه شیره انگور سفید با خاک سفید یا همان دوشاب در ترکیبات آن استفاده می شود و رنگ آن را به حالت سفید در می آید.

قیمت شیره انگور خانگی

امروزه بسیاری از افراد شیره انگور سفید را با آب مخلوط می کنند و مانند شربت مغذی در تابستان مصرف می کنند.

همان طور که می دانید که قیمت شیره انگور خانگی بر اساس کیفیت و نوع آن مورد ارزیابی قرار می گیرد و سپس نرخ نهایی لحاظ می شود البته افراد سودجو وجود دارند که محصول بی کیفیت را به عنوان محصولی درجه یک با قیمت بسیار بالا به مشتری ارائه دهند که می بایست در زمان خرید به مراکز و سایتهای معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت و ارگانیک بودن آن اطمینان کامل داشته و نگران غیر اصل بودن نباشید.

این شیره را بهتر است در جای خشک و خنک نگهداری کنید و در ظرفی در بسته که آلودگی به آن نفوذ کند قرار بگیرد.

بهترین مکان برای نگهداری دمای یخچال می باشد و می توان آن را به مدت یک سال استفاده نمود البته لازم است بدانید، اگر شیره انگور سفید دچار کپک زدگی و طعم تندی پیدا کرد از مصرف آن اجتناب کنید و می بایست دور ریخته شود.

محصولات تاریخ انقضا گذشته امکان بروز مسمومیتهای غذایی در فرد می شود و جان افراد را به خطر می اندازد این مجموعه یکی از مراکز معتبر می باشند که انواع شیره انگور را از جملهشیره انگور سیاهرا به صورت کاملا ارگانیک و اصل به روشهای سنتی و بهداشتی در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها