بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

امروزه استفاده از انواع مجسمه برنجی با اندازه های کوچک و بزرگ در دکور منازل بسیار پر طرفدار و محبوب شده است.

در طراحی داخلی همیشه جزئیاتی وجود دارد که می تواند ظاهر دکوراسیون را مدرن و جذاب کند جزئیاتی که شاید حضورشان در دکوراسیون الزامی نباشد اما کمبودشان تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکور می گذارد.

یکی از زیبا ترین وسایل تزیینی که همیشه نقش پر رنگی در دکور منازل و یا بیرون از آن داشته اند مجسمه ها هستند.

مجسمه ها اجسامی هستند که به شکل انسان، حیوان و یا طرحهای دیگر ساخته می شوند.

معمولا برای افراد این سوال پیش می آید که مجسمه های برنجی را چگونه تمیز کنیم برای تمیز کردن این مجسمه ها نیازی به مواد شوینده نمی باشد و با دستمال نخی نرم و مرطوب می توان به راحتی گرد و غبار را از روی آنها پاک کرد.

از آن جا که مجسمه های برنجی ظریف و جذاب هستند استفاده از آنها برای زیبایی بیشتر خانه لازم می باشد.

بهتر است این مجسمه ها از بین بهترین اجناس خریداری شوند تا بتوانید سالهای طولانی از دیدن آنها لذت برده و شاهد خراب شدن و هدر رفتن پول خود نباشید.

فروشگاه ما بسیار خوشحال است که این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید خرید آسان و راحتی را تجربه کنید.

شما عزیزان می توانید انواع مجسمه های برنجی زیبا و ماندگار را با قیمت و کیفیت عالی از سایت آراد برندینگ سفارش داده و جذابیت منازل خود را دو چندان کنید.

خرید مجسمه برنجی قدیمی

از انواع مجسمه برنجی گوزن بزرگ معمولا در دکوراسیون هتلها و تالارهای پذیرایی استفاده می شود زیرا این مجسمه های بزرگ محیط را لوکس و جذاب جلوه می دهند.

برای ساخت مجسمه های برنجی ابتدا طرح مورد نظر را به وسیله ی گچ می سازند و سپس به وسیله ی ماده ی سیلیکونی قالب گیری می کنند.

موم زنبور عسل را آب کرده و داخل قالب می ریزند تا به ضخامت مورد نظر برسد سپس از آن قالب دو طرفه ی گچی می سازند.

موم را توسط حرارت از قالب گچی خارج می کنند بعد از آن فلز برنج را که به شکل مذاب می باشد داخل قالب می ریزند.

هنگامی که فلز سرد می شود قالب را شکسته و مجسمه را بیرون می آورند.

با خرید مجسمه برنجی می توان فضای منزل را به شکل کلاسیک و سنتی طراحی کرد.

مجسمه برنجی بعد از استفاده طولانی مدت به دلیل اکسید شدن در فضای آزاد ممکن است سیاه شود ترکیب سرکه با نمک و یا آبلیمو با نمک انتخاب خوبی برای تمیز کردن و درخشان شدن مجسمه برنجی می باشد.

کسانی که به دکور قدیمی و آنتیک علاقه دارند می توانند با استفاده از مجسمه برنجی قدیمی که طرحها و شکلهای متنوعی دارد و با هزینه ی نسبتا کمی این فضا را برای خود طراحی کنند.

همچنین استفاده از مجسمه های برنجی در ویترینها، اتاق نشیمن، قفسه ی کتاب و غیره می تواند به محیط جلوه ای جذاب و هنری بدهد.

مجسمه برنجی بودا

مجسمه هایی که در ابعاد بزرگتری تولید می شوند بیشتر در محیطهایی که مقیاس بزرگتری دارند استفاده می شود و باید این تناسب اندازه ها را طوری رعایت کنید که از زیبایی منازل شما کاسته نشود.

مجسمه های چوبی چون از متریال طبیعی ساخته شده است باعث زنده بخشیدن محیط می شود، به همین علت بیشتر از این نوع مواد برای طراحیهای طبعی همچون خر یا اسب استفاده می شود که به شدت سبک و قابل جابجایی است.

مجسمه های فایبرگلاس از ویژگیهایی همچون وزن سبک، براق، جابجایی آسان، کیفیت بالا برخوردار است که از این نوع مواد برای ساخت مجسمه هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود که به راحتی دیوار خالی شما را می تواند پوشش دهد.

امروزه افراد برای بیان و نمایش احساسات درونی خود از مجسمه برنجی بودا استفاده می کنند که از انواع و مدلهای مختلفی تشکیل شده است که به چند مورد آن خواهیم پرداخت.

مجسمه هایی که به صورت مدل صورتک هستند که نمایی زنده را به محیط می بخشد که به صورت تابلو روی دیوار کنار در وردوی استفاده می شود

.

مجسمه هایی که در ابعاد کوچک تولید می شود مطابق با بودجه مصرف کننده تهیه و مطابق با سبک دکوراسیون داخلی خود آن را انتخاب و به عنوان نمادین در کنار میز تلوزیون یا روی میز استفاده می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها