بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

زالو حیوانی از خانواده کرمهای آبزی است که فوایدی نیز برای انسان دارد و زالوی طبی سبز هیرودومدیسینالیس بهترین نوع زالو است.

زالو بدنی منعطف دارد که در هنگام حرکت منقبظ و منبسط می شود که طول آن ۳ الی ۲۵ سانتی متر و حدود ۱ سانتی متر عرض دارد که در سایت آراد برندینگ درباره این موضوع شرح داده شده است.

دهان این حیوان در قسمت جلویی بدن به عنوان بادکش از دوحلقه تشکیل شده و در قسمت انتهایی بدن خود دارای یک بادکش با هفت حلقه است و همچنین ۳۰۰ دندان در سه فک دارد که هرفک ۱۰۰ دندان دارد.

زالو درهنگام چسبیدن و مکیدن ماده ای به مام هیرودین را وارد بدن می نماید که ماده ای رقیق است و باعث روان شدن جریان خون می شود.

دیگر ماده ای که در زالو وجود دارد تری گلسیرید است که سبب آب شدن چربی روی عروق می شود و در همان لحظه ای که درخال مکیدن خون است عروق آن منطقه را باز می کند.

ماده ای دیگر به نام هیستامین در بزاق زالو وجود دارد که وظیفه خبردادن به سیستم ایمنی بدن را برعهده دارد و با کشاندن هیرودین به سمت زالو با میکروبها درگیری ایجاد می کند.

بیش از ۷۰۰ نوع زالو وجود دارد و یکی از زالوهایی که از نامش هم مشخص است زالو طبی سبز نام دارد که به رنگ سبز می باشد.

این زالوها برخی اوقات به رنگ زیتونی یا همان سبز تیره و برخی نیز به رنگ سبز روشن یافت می شوند که البته بین آنها هیچ گونه فرقی وجود ندارد.

فروش زالو طبی

بسیاری از افراد علی الخصوص خانومهای جوان هستند که از ریزش موی خود رنج می برند زالو ها از آنجایی که در بهبود جریان خون موثر هستند برای این افراد توصیه می شود زیرا بنابر جریان خونی که در بدن گردش می یابد ریزش مو کاهش می یابد زالو درمانی یکی از روشهای بسیار آسان و راحت می باشد و همچنین استفاده از آنها هیچگونه عوارضی در پیش نخواهد داشت.

افرادی که دچار کم خونی و فقر آهن هستند و همچنین افراد زیر هجده سال و خانومهای باردار از دسته افرادی می باشند که باید از خواص درمانی زالو ها بهره نبرند.

نوعی از زالوها وجود دارند که سمی می باشند و استفاده از آنها موجب مسمومیت می شود این زالوها دارای سرهای به نسبت بزرگ و رنگ تیره می باشند به طوری که می توان آنها را به راحتی تشخیص داد.

برای تهیه زالو همیشه به سراغ مراکز فروش زالو طبی معتبر بروید زیرا رعایت بهداشت در این محصول فوق العاده مهم است و اگر زالو طبی مولد غیر بهداشتی باشد می تواند به بدن شما آسیبهای زیادی را وارد کند بهترین روش خرید این محصول سفارش آن از سایتهای معتبر است که زالو را با رعایت تمامی استانداردها پرورش میدهند.

مجموعه ما انواع زالو طبی کوچک را با رعایت تمامی نکات بهداشتی پرورش داده و در اختیار عموم قرار می دهد، برای ثبت سفارش و خرید زالو فرم مشاوره ای که در ابتدای صفحه وجود دارد را کامل کنید تا مشاورین ما با شما ارتباط بگیرند و شما را رهنمایی کنند.

فروش زالو آب شیرین

محققان و پزشکان دریافته اند که این جانور با نیش زدن و مکیدن خون موجود شکار شده خود بزاق خود را درون بدن آن می کند که دارای موادی می باشد که خون را بسیار رقیق می کند و تمامی لخته های خونی در محدوده گزش را از بین می برد و سبب افزایش جریان خون در بدن می شود.

همچنین یکی از اثراتی که دارد این است که گرفتگیهای شریانی در محدوده گزش توسط بزاق این حیون باز می شود و خون به صورت طبیعی و با بهترین شکل ممکن شروع به جریان می کند و از این خاصیت برای بیماریهای قلبی و گرفتگیهای عروق استفاده می کنند و همچنین این خاصیت می تواند درمان کننده امراضی نظیر نقرس، واریس و غیره باشد.

مراکز پرورش و نگهداری انواع زالو که اکثر نمونه های مفید این موجود را پرورش می دهند، فروش زالو آب شیرین را به صورت گسترده برای تمام متقاضیان ارائه می کنند و مجموعه های درمانی می توانند این محصول را برای بیماران خود تهیه کنند

.

در سایت اینترنتی مجموعه ما انواع زالوی طبی سبز و زالوی آب شیرین موجود می باشد که در نمونه های عمده و کلی به فروش می رسند و متقاضیان و افراد می توانند از خواص و تمامی مشخصات آنها آگاهی پیدا کنند.

برای خرید و تهیه این موجودات در بسته بندیهای عمده می توانی از طریق همین سایت اقدام کرده و سفارش آنها را به ثبت برسانید تا در کوترین زمان ممکن این محصولات برای شما ارسال گردد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها