بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

امروزه بیشتر مشتریان قبل از خرید تمایل به استعلام قیمت ورق گالوانیزه کیلویی در ضخامت و ابعاد مختلف را دارند و برای استعلام قیمت این محصول پیشنهاد ما این است که به صورت مستقیم به مراکز تولید کننده مراجعه کنند و با مراجعه به این مراکز امکان خرید این محصولات با مناسب ترین قیمت ممکن وجود دارد.

مهمترین عاملی که می‌ تواند موجب تعیین نرخ ورق گالوانیزه شود همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز به آن اشاره کردیم، برند شرکت تولیدکننده، ضخامت و ابعاد محصول است معمولا هر چه میزان ضخامت این محصولات بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر شده و خریداران باید هزینه بیشتری را صرف خرید این محصولات نمایند.

پر استفاده ترین و پرطرفدارترین نوع ورقهای گالوانیزه ورقهایی هستند که از ضخامت یک تا ۳ میلیمتر برخوردار می باشند و این محصولات با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده و ساخت این محصولات به صورت استاندارد موجب افزایش کارایی و کاربرد این محصول شده است و شما می توانید با خیالی راحت در صنایع مختلف از آن استفاده نمایید این ورق فولاد گالوانیزه در صنعت ساخت و ساز و در صنعت تولید لوازم خانگی و اتومبیل کارایی و کاربرد بسیار زیادی دارد.

از دیگر کارایی و کاربرد ورق فولاد گالوانیزه می توان به این مورد اشاره کرد که برای طراحی و ساخت انواع مخازن آب و روغن مورد استفاده قرار می‌ گیرد و برخی از افراد برای ساخت انواع سقفهای شیروانی و سقفهای بالکن از آن استفاده می کنند به همین علت است که امروزه میزان فروش این محصولات به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

قیمت بیلت فولاد خوزستان

در صنعت فولاد قطعه ای وجود دارد که به آن بیلت می گویند، قیمت آن را هم کارشناسان مربوطه تعیین می کنند اما برای آزمایش این قطعه ابتدا آنها را با حرارت زیاد گرما می دهند و سریعا هم با ایجاد سرما عمل سرد کردن بر روی آن انجام می شود، چنانچه در طول این مراحل اگر ترک و یا شکافی در قطعه به وجود بیاید آن را به عنوان قطعه ای ناقص و بدون فایده در نظر می گیرند که در آزمایش مربوطه سالم نمانده است.

قیمت گذاری برای این قطعه در صنایع فولادی که از طرف شرکتهای خصوصی انجام می گیرد به صورت روزانه تعیین خواهد شد.

همانطور اشاره کرده بودیم یکی از روشها برای تولید شمشال روش قوس الکتریکی می باشد که در آن وجود مواد زائد به حداقل مقدار می رسد، دلیلش هم این است که مواد مذاب در این روش مورد تصفیه قرار می گیرد.

دلیل استفاده نکردن از کوره نوع القایی برای تولید این قطعه را می توان به کیفیت نه چندان مناسب آن در کشور ربط داد که در قیمت بیلت فولاد خوزستان تاثیر گذار است نمی تواند به درستی اکسیژن درون کوره را مهار کند که این مهار نکردن باعث این می شود که محصول به صورت ناقص از کوره خارج شود، همچنین میزان گوگرد و فسفر در شرایط بالا و پایین بودن دمای مواد مذاب بالا می باشد که کم کردن این میزان کار سختی است.

در صنعت فولاد ما با دو نوع از بیلت مواجه هستیم که نسبت به هم متفاوت هستند، بیلت از نوع sp3 که نسبت به نوع sp5 از قدرت انعطاف بیشتری برخوردار است، همچنین sp5 نسبت به مدل دیگر آن مستحکم تر است.

خرید ورق فولاد فنر

یکی دیگر از ورقهای فولادی که با استفاده از تکنولوژی نورد گرم تولید می شود ورق فنر می باشد، قیمت خرید این محصول کمی بالاتر از سایر ورقها می باشد.

ورق روغنی یکی از انواع نورد سرد می باشد و در جریان آن تولید می شود، این نوع ورق به دلیل آن که مواد اولیه آن حرارت نده است انعطاف پذیر نیست و در برابر شکل پذیری مقاوم است.

به منظور تولید ورقهای گالوانیزه و برخی لوله ها از این نوع ورق استفاده می شود، همچنین در ساخت برخی لوازم خانگی به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارند از ورق روغنی استفاده می شود.

ورق روغنی به سه دسته تقسیم می شوند، ورقهای معمولی که ST آن 12، ورقهای نیمه کششی ST13 دارند و در نهایت ورقهای فوق کشش کهST آن 14 می باشد.

ورق گالوانیزه از ورق روغنی تولید می شود که فرآیند تولید آن طولانی و زمان بر می باشد و در خرید ورق فولاد فنر باید به آن توجه داشته باشید، طی اتفاقاتی که برای فولاد در زمان تشکیل ورق گالوانیزه می افتد روی به عنوان آند و آهن نقش کاتد را می گیرند و در این صورت این ورق هیچ گاه دچار زنگ زدگی نمی شود.

برای ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی، لوله های آب، کانال کولر، لوله بخاری و بسیاری از مصارف دیگر از این نوع ورق استفاده می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها