بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

از جمله موجود بی نظیر و عالی که امروزه به عنوان یک حیوان نجیب شناخته شده است را می توان اسب دانست که یک از گونه های فوق العاده و متفاوت آن که در کشور ما وجود دارد را می توان اسب کرد کرمانشاه فلاورجان لرستان دانست که آن امروزه از طرفداران فراوانی برخوردار است که افراد برای آن سر و کله می شکنند.

این گونه اسب همانند اسب ترکمن از جمله اسبهای زیبا و برجسته ای به حساب می آید که آن به عنوان گرانترین گونه این حیوان شناخته شده است که اکثرا افراد از آن به عنوان یک اسب مسابقه استفاده می کنند چون آن دارای قدرت بدنی بالایی است که در مسابقه های مختلف پیروز میدان می شود.

برای خرید اسب کرد اصیل سالم می توانید از طریق سایت آراد برندنیگ اقدام نمایید، همانطور که می دانید تجارت انواع اسبهای ایرانی دارای سود بالایی است به همین دلیل تاجران به دنبال اسبهای اصیل برای تجارت و کسب سود بالا هستند.در نهایت باید گفت بهترین و قویترین اسبها را می توانید با قیمتی باورنکردنی و مناسبتر از همه جا، با تکمیل فرم موجود در سایت و یا ارتباط مستقیم با مشاوران ما خریداری کنید، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

اسب کرد لرستان

اگر علاقه فراوانی به سوارکاری دارید پیشنهاد می کنیم که از اسب کرد لرستان و یا اسب ترکمن آخال شروع کنید چون این اسب بسیار خونگرم و عالی است که به بهترین شکل با انسان ارتباط برقرار می کند که افراد می‌توانند بدون هیچ ترس و لرز به بهترین شکل سوارکاری را یاد بگیرند و از این ورزش لذت ببرند این اسب رابطه عالی با کودکان دارد.

در کشور ما نژادهای مختلف اسب وجود دارد که یکی از گونه های متفاوت و ارزشمند آن را می توان اسب کرد لرستان معرفی کرد که آن با اصالت ترین گونه اسب در کشور شناخته شده است که از زمانهای قدیم تا به امروزه حرف اول را از لحاظ مرغوبیت می زند که این امر سبب شده از گرانبها ترین اسبها شناخته شود.

این گونه اسب بسیار خونگرم و عالی است که از لحاظ ظاهر از جذابیت بالایی برخوردار بوده و افراد اگر با این اسب به میدان مسابقه بروند محال است که پیروز نشوند و مقام اول را کسب نکنند چون آن دارای پاهای کشید و قدرت بالایی برخوردار است که این امر سبب شده از سرعت عمل بالایی برخوردار باشد و به راحتی در مسیر رشد قرار می گیرد که به بهترین شکل پرورش داده می شود.

اسب کرد سفید

نژاد اسبهای ایرانی متفاوت است که در این میان اسب کرد سیاه نیز به دلیل هوش و قدرت خود شهرت بیشتری نسبت به سایر اسبها دارد که این امر در نهایت آنها را به اسبهایی توانا برای چوگان و درساژ تبدیل می کند. این نژاد اسب بومی مناطق کوهستانی ایران است که رگه خونی آن یکی از خالص ترین ذخایر ژنتیکی است و طبق آمار رسمی در سال 2004، حدود 2700 راس اسب کرد در ایران وجود داشته که کارهای زیادی برای حفظ خطوط خونی خالص آنها انجام شده است.کردها یک گروه قومی ایرانی در خاورمیانه هستند که عمدتاً در منطقه‌ای به هم پیوسته ساکن هستند که بخشهای مجاور ایران، عراق، سوریه و ترکیه را در بر می‌ گیرد، منطقه‌ای ژئوفرهنگی که اغلب به آن «کردستان» می‌ گویند

.

شاید واژه حس اسب را شنیده باشید، این واژه درباره اسب کرد سفید نیز به شدت صدق می کند چرا که این اسب از خطرات اطراف خود به خوبی آگاه است و این موضوع امری است که به اسب کمک می کند تا ایمن بماند و از خطرات احتمالی جلوگیری کند.جالب است بدانید که همه اسبها ویژگیهای مشترکی دارند، اما ممکن است به گونه‌ای متفاوت بزرگ شوند و کاربردهای متفاوتی نیز داشته باشند به عنوان مثال انواع اسبها از چرخاندن دم برای برقراری ارتباط با یکدیگر در فواصل طولانی استفاده می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها