بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

یکی از انواع دسرهایی که از طعم بی ‌نظیری برخوردار می ‌باشد می ‌تواند دسر پودینگ موزی باشد اگر بخواهیم به ‌طور کلی ترکیبات موجود در پودینگها را بررسی کنیم باید بدانیم که آنها از شیر، زرده تخم ‌مرغ و نشاسته ذرت تشکیل می ‌شود.

البته باید بدانید که مواد دیگری به آنها اضافه می ‌شود اما به‌ طور عمده موادی که در تمامی آنها مشترک است می ‌تواند این سه ماده اولیه باشد، درحقیقت این سه ماده سبب ایجاد بافت اسفنجی در پودینگها می ‌شود علاوه‌ بر اینها می‌ توان با استفاده از انواع میوه و یا طعم دهنده‌ ها مزه پودینگها را تبدیل به یک طعم لذت‌ بخش کرد.

درحقیقت پودینگها جزء دسته دسرهایی هستند که طعم انعطاف‌ پذیری دارند و می ‌توانند با انواع ماده‌ ها ترکیب شوند حتی از پودینگها می ‌توان در تهیه کیک یخچالی نیز استفاده کرد وجود شیر در پودینگ سبب می ‌شود تا طعم لذیذی به آن اضافه شود و جزء دسته مواد پایه می ‌باشد.

مجموعه بزرگ و معتبر آراد برندینگ با دارا بودن انواع پودینگ می ‌تواند پاسخگوی نیاز شما بوده و آنها را به‌ صورت عمده و با مناسب ‌ترین قیمت در اختیارتان قرار بدهد تا بتوانید آن را در انواع مراسمات و میهمانیهای خود استفاده کنید.

هنگام استفاده از شکر در پودینگ بهتر است از شکر دانه‌ درشت یاشکر قهوه ‌ایاستفاده شود که می‌ تواند طعم لذت‌ بخش تری را به پودینگ بدهد البته باید بدانید که استفاده از شکر در این دسر اختیاری است و شما می ‌توانید از آن استفاده نکنید پیشنهاد می‌ شود که به ‌جای شکر از پودر قند یا دیگر افزودنیهای شیرین برای پودینگها استفاده کنید.

دسر پودینگ ساده

یکی از کلاسیک ترین دسرهای پودینگ ساده دسرپودینگ شکلاتیاست که یک دسر قدیمی فرانسوی به حساب می آید و بسیار ساده و دلچسب و خوشمزه است و در مهمانیها بسیار مورد استفاده است و همچنین برای میان وعده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر خانم یا آقای پر مشغله هستید و نمی توانید دسر پودینگ را در منزل خود درست کنید می توانید از دسر پودینگ آماده خریداری کنید که دسر پودینگ آماده بسیار خوشمزه است و سریع آماده می شود.

پودینگ شکلاتی بسیار خوشمزه می ‌باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد که عمدتاً نوجوانان و جوانان و کودکان هستند و همچنین برای درست کردن پودینگ شکلاتی باید نشاسته ذرت و آرد برنج را الک کنید و سپس با هم ترکیب کنید و مقداری آب به آن اضافه کرده تا شکل خمیری به خود بگیرد و می‌ توانید به‌ جای آب از گلاب نیز استفاده کنید بعد از این‌ که این کارها را انجام دادید سه الی چهار ساعت صبر می‌ کنید تا مخلوط به خورد مواد برود و این کار باعث می‌ شود تا پودینگ ما حالت نرم و لطیفی به خود بگیرد.

شکر و پودر کاکائو را به ترکیب اضافه کرده هم می‌ زنیم تا با یکدیگر ترکیب شوند و یکدست باشند و هیچ گلوله‌ ی کاکائویی در پودینگ باقی نماند و در ظرفهای کوچک پودینگ را سرو کرده و با شکلاتهای تخته ‌ای و یا توت‌ فرنگی می ‌توانید آن را تزیین کنید.

دسر پودینگ شکلاتی

جالب است بدانید که برای تهیه انواع دسر حتی دسر پودینگ شکلاتی می ‌توانید طبق دستور زیر عمل کنید البته لازم است بدانید که پودینگها دستورات متفاوتی دارند در این متن می‌ خواهیم طرز تهیه پودینگ بیسکویت و موز را برای شما بازگو کنیم در ابتدا درون یک ظرف بزرگ زرده تخم‌ مرغ و شکر را با یکدیگر ترکیب کرده و آن را توسط همزن به‌ خوبی هم بزنید.

سپسنشاسته ذرترا به آن اضافه کرده و به‌ هم زدن خود ادامه دهید تا زمانی‌ که مواد یکنواخت در اختیارتان قرار بگیرد حال نوبت به اضافه کردن شیر می ‌رسد که بهتر است خنک باشد شیر را اضافه می‌ کنیم و آن را هم می ‌زنیم. پس ‌از این‌ که مواد یک دستی را دیدیم سپس آن را روی حلالت ملایم قرار می ‌دهیم و آن ‌قدر آن را هم می ‌زنیم تا شروع به جوشیدن کند سپس حرارت را خاموش کرده و کره و وانیل را به آن اضافه می‌ کنیم و تا زمانی‌ که کره ذوب نشده ‌است مواد را جابه جا نمی‌کنیم.

حال نوبت به دیزاین دسر پودینگ شکلاتی می ‌رسد به شما پیشنهاد می ‌کنیم تا مواد دسر خود را به دو بخش تقسیم کنید به بخش اول می ‌توانید شکلات یا رنگ خوراکی اضافه کنید تا بتواند تفاوتی با بخش دوم داشته باشد سپس در ظرف مخصوص خود به تعداد لازم موز بچینید و مواد را روی آن بریزید.

سپسبیسکویت پذیراییپودر شده ‌ای که از قبل آماده کردید را روی آن قرار داده و لایه دیگری از پودینگ را روی آن قرار دهید می ‌توانید این اقدام را در چند مرحله انجام دهید سپس روی آن را توسط شکلات، خامه فرم گرفته، انواع میوه‌ جات یا هر ماده دیگری تزیین کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها