بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

شیر خشکها سرشار از پروتئین بالا هستند که یک ماده ی مغذی برای عضله سازی و رشد استخوانها می باشند.

شیر خشک ببلاک یکی از محصولات عالی بوده که برای وزن گیری افراد نقش بسزایی دارد و می توان در بازار با قیمتهای متفاوت آن را مشاهده کرد.

اینشیر خشکمنبعی از پری بیوتیکها و اسیدهای چرب مفید می باشد و برای افرادی که به دنبال اضافه وزن هستند می تواند بهترین گزینه برای مصرف باشد.

شیر خشک ببلاک از انواع ویتامینها و عناصر مفیدی همچون فیبر و کلسیم می باشد که بسیار برای بدن خواص و فواید زیادی دارد.

شیرخشکها اگر خیلی زیاد مورد استفاده قرار بگیرند ممکن است عوارض را برای مصرف کننده به وجود بیاورند.

در این سایت می توانید شیر خشک را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت فله با بسته بندی مناسب خریداری کنید، فقط کافیست در فرم سایت آراد برندینگ ثبت سفارش کنید تا در مکان مورد محصول مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

با این حال در زمان مصرف اگر شاهد عوارض جانبی نظیر نفخ، گرفتگی عضلات، کاهش اشتها و افزایش حرکات روده شدید به پزشک متخصص مراجعه و مشورت بگیرید.

بسیاری از مادران برای اضافه وزن نوزادان و کودکان خود از شیر خشک استفاده می کنند اما برخی از افراد معتقد هستند که شیر خشک می تواند باعث کاهش وزن شود و بر گفته ی آنان چربی کمی دارد و به هیچ عنوان چاق کننده نمی باشد.

امروزه مواد غذایی بسیار زیادی مانند آجیلها و غلاتها هستند که به اضافه وزن افراد نقش به سزایی دارند و می توانند به جای شیر خشک در وعده های غذایی خود مورد استفاده قرار دهند.

شیر خشک ببلاک

امروزه شیر خشکها از ویتامینها و مواد معدنی کلیدی برای متابولیسم بدن به تولید می رسند و با فرمالوسیونهای خاصی در واحد تایید مطابق با نیازهای غذایی ساخته می شوند.

شیر خشک ببلاکمورد تایید استانداردهای جهانی بوده و مصرف شیر خشک ببلاک یک روش سالم برای افراد ورزشکار جهت عضله سازی و کسانی که به دنبال زندگی راحتی هستند مناسب می باشد.

یکی از آسان ترین راه برای افزایش وزن برای افراد لاغر اشتهای مناسب است که در برخی از غذاها ممکن است مشکلاتی را برای بدن به وجود بیاورد و بسیار خطرناک باشد.

اضافه وزن به روش اصولی و صحیح می تواند نقش موثری در سلامتی بدن داشته باشد و از بیماریهایی مانند دیابت و تیروئید در امان بمانید.

تغذیه ی سالم در کنار مکملهای غذایی باعث زندگی سالم می شود که با مصرف شیر خشک می توان مقادیر زیادی کالری و پروتئین را به بدن منتقل کرد.

شیر خشکهای بسیار زیادی با تنوع طعم در بازار وجود دارند که متناسب با نیاز و سلیقه افراد می توان تهیه و خریداری کرد.

پودرهای شیر خشک در واقع از ترکیباتی مانند شیر، آبپنیر لاکتیکیو کازئین تشکیل شده اند که بر اساس منابع حیوانی و گیاهی به تولید می رسند.

با وجود این شیر خشکها منبعی از کالری هستند اما بهترین انتخاب ببرای افزایش وزن نمی باشند زیرا ممکن است مقادیر زیادی از پروتئین و کربوهیدارت را به بدن منتقل کنید و سبب مضرات فراوانی شود.

هر وعده از شیر خشک بیش از 20 درصد از ویتامینها و املاح معدنی را تشکیل می دهد که با مصرف آن نیازی که قرصهای شیمیایی نخواهید داشت.

کاربرد شیر خشک رژیمی

اطلاعاتی درباره خواص شیر خشک ارائه گردید در این مطلب با کاربرد شیر خشک رژیمی بیشتر آشنا خواهید شد.

شیر دارای کربوهیدرات می باشد که لاکتوز جزو ترکیبات کربوهیدرات شیر خشک رژیمی به حساب می آید و حدود 54 درصد مقدار مشخص از مواد جامد بدون چربی شیر می باشد و همچنین مقادیری از الیگوساکاریدها، گالاکتوز، گلوکز دارند.

تحیقاتی که طی سالهای اخیر درباره ترکیبات شیر وماست یونانیتهیه شده است نشان می دهد که گالاکتوز موجود در شیر نقش منحصر به فردی در رشد سلولهای مغزی نوزادان ایفا می نماید.

نوزادان از ترکیب لاکتوز به عنوان تنها کربوهیدرات و اولین ماده غذایی به فراوانی استفاده می نمایند که باعث رشد و تکثیر اسید لاکتیک مفید در سیستم گوارشی می شود و مبارزه با اختلالات گوارشی را بهبود می بخشد.

هضم لاکتوز در معده و روده انسان دارای سرعت پایین می باشد و در مقایسه با هضم گلوکز، فروکتوز می تواند از این ماده غذایی با ارزش برای رژیم غذایی دیابتیها استفاده نمود و از مزیت فوق العاده پودر شیر استفاده نمود.

همچنین لاکتوز موجود در شیر ولبنیاتبا تحریک روده موجب جذب بیشتر کلسیم می شود.

بدن برخی افراد به دلیل کاهش سطح لاکتوز با متابولیزه شدن این ماده واکنش نشان می دهند که به این شرایط، ناپایداری لاکتوز نام می دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها