بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱

ایرانیان از قدیم با تمام کشورها در حال تجارت بودند یکی از کالاهایی که در تجارت با همسایگان تا به امروز پایان نیافته است چای است و قیمتهای متفاوتی دارد تنوع در خرید چای سیاه شکسته بسیار زیاد است.

فروش چای سیاه قلم در بازار ایران همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز اشاره شد بسیار بالاست ایران با اینکه در شمال و کشور و خیلی از شهرها چای را می کارد و چای ایرانی بسیار طرفداران بالایی در بازار خارجی و در بازار داخلی دارد گیلان شهریست که سالاننه چندین تن چای تولید می کند و عمدتا چایهای صادراتی از این شهر ایران تامین می شود و در بازار خارجی دارای ارزش بسیار بالایی است.

چای یکی از قدیمی ترین نوشیدنیهای بازار است که در خیلی از کشورها مصرف می شود و در ایران تقریبا در میزان قابل توجه ای مصرف دارد و ایران در بین کشورهایی است که مصرف چای بسیار بالایی دارد اما کشورهایی نظیر پاکستان با جمعیت کمتر از ایران چندین برابر چای مصرفی ایران را مصرف می کنند و مصرف ایران در بین تمام کشورها در رده های متوسطی قرار دارد.

با توجه به تولیدات داخلی چای در کشور قیمت آن به مراتب هبتر از کالاهاییست که در کشور تولید نمی شود از این رو مصرف خانوارها از این نوشیدنی بالا می رود و طبق عادت قدیمی از آن در انواع و اقسام مکانها استفاده می شود.

چای سبز شمال

در بین تمامی دمنوشها که شما با آن آشنایی دارید پرخواص ترین و بهترین نوع این محصولات چای سبز شمال و دمنوش آویشن می باشد این محصول توانسته با کاراییهای بسیار مناسب خود یکی از پرخواص ترین دمنوش در بازار به شمار آید.

شما اگر از چاقی خود رنج می برید می توانید با استفاده از این محصول در طور روز به وزن ایده آل خود برسید این محصولات هیچگونه کالری ای ندارند و یکی از بهترین نوشیدنیهایی می باشند که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند و می توانند در چربی سوز به افراد کمک زیادی کنند

.

معمولا چای سبزها را یک نوشیدنی ضدالتهاب می شناسند زیرا این محصول می توانید به سم زدایی بدن تا میزان زیادی کمک کند و شما اگر به دنبال این می باشید که در رژیم لاغری خود بدنتان را سم زدایی کنید می توانید با کمک این دمنوش تا میزان زیادی از خواص بی نظیر این محصول بهره ببرید.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما در مورد این محصول اطلاعات جامعی را دریافت کنید و پس از دریافت اطلاعات کافی برای خرید چای سبز شمال اقدام کنید.

کافیست برای سفارش این کالا فرم موجود در سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید آنها در کمترین زمان با شما تماس حاصل می کنند و در خرید این محصولات می توانند به شما مشاوره رایگان دهند.

چای سیاه قلم

برگ چای سیاه قلم بهاره دارای: کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم، تانن، ویتامین، کلروفیل، وغیره است که برای سلامتی بدن مفید است.

مصرف چای سیاه با عسل و دارچین در هضم غذا نیز کمک میکند همچنین در کاهش کلسترول نیز به سیستم ایمنی بدن کمک میکند، چای سیاه در کاهش وزن هم نقش دارد چای سیاه با کاهش التهاب ژن و چربی امعا و احشا کمک می کند.

همچنین مصرف چای سیاه از بروز سنگ کلیه نیز جلوگیری می کند که امروزه یک بیماری شایع است و درد ناک که استفاده چای سیاه می تواند هشت درصد از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

همچنین چای سیاه در از بین بردن باکتری نیز نقش دارد.

از دیگر فواید چای سیاه قلم می توان گفت که برای سلامت پوست، پیری زود رس، مبتلا شدن به الزایمر، تقویت رشد مو ، ازبین رفتن عفونت دهان و غیره.

چای سیاه همانطور که گفته شده و دارای خاصیت فراوان است، یکی دیگر خواصهای چای سیاه می توان به نقش آن در سلامت دستگاه گوارش اشاره کرد چای سیاه به خاطر وجود ماده ی با ارزشی نام تانن که دارد می تواند به دستگاه گوارش و معده کمک کند، پس روزانه برای صبحانه و میان وعده و عصرانه حتما مصرف کنید، ولی به اندازه چون هر چیزی به مقدار لازم خوب است و استفاده بیش از حد آن نیز درست نیست

.

چای در کل دارای دو نوع است ایرانی و خارجی که بیشتر مردم علاقه به خرید چای ایرانی دارند به دلیل عطر و طعمی که دارد، هر چای و گل گاوزبان ویژگی خود را دارد از نظر کیفیت حتی چای ایرانی باز هم دارای انواع کیفیت از نظر برگ چای عطر رایحه میزان درشتی و ریز بوده و اقسام موارد دیگر و چای ایرانی نیز خود به چند دسته تقسیم می شود که چند مورد نام می بریم مثال:چای شکسته، چای کله مورچه ای، چای سرگل، چای قلم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها