بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵

امروزه به دلیل اینکه افراد درگیر مشغله های کاری خود و دغدغه های زندگی هستند، زمان کافی برای اهمیت دادن به سلامت خود ندارند، بدین رو دستگاه های ورزشی ثابتی تولید شده است مثل دوچرخه ثابت اسپینینگ که می توان در منزل از آن استفاده کرد و قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به کارکردش دارا می باشد که افراد می توانند به راحتی چه در خانه و چه در باشگاه از آن استفاده کرده و بدین رو به سلامتی خود اهمیت دهند.

با خرید نمونه های مختلف این محصولات از آراد برندینگ توان و قدرت فردی خود را حفظ نمایید،مشاورین شرکت ما با سالها تجربه و شناخت کامل این محصولات می توانند چگونگی نحوه استفاده نسبت به نوع ورزش و استفاده از آن بعد از خرید را در اختیار خریداران گرامی قرار دهند و شرایط فروش را نیز به آنها توضیح دهند.

این دستگاه حدود چهل سال قبل توسط یک مربی ساخته و طراحی شده است که هر فردی با با هر سنی که دارد، بتواند از این دوچرخه ثابت استفاده کند، پس از گذشت چندین سال، امروزه در بازار شاهد انواع متنوعی از این دستگاه هستیم که بستگی به توان هر فرد می شود، خریداری کرد و آن را تنظیم نمود

.

قیمت دوچرخه ثابت باشگاهی

هنگامی که یک نفر ورزش می کند غیر از اینکه ضربان قلب او تند تر می شود اتفاقات دیگری در هنگام تند زدن قلب می افتد که از جمله آنها می تواند بر مدت و شدت ورزش تاثیر گذار باشد، این اتفاقات نسبت به سطوح آموزش ورزش مورد نظر، خستگی در برابر تحرکات جسمانی، ارتفاع ورزشهای هوازی، حرارت بدن که بر اثر فعالیت ایجاد می شود، ویروس و یا عرقی که بر اثر تحرک از بدن خارج می شود، کم آبی بدن و امثال اینها می تواند باشد.

تامین توان ورزشی هر ورزشکار به شرایط مختلفی بستگی دارد، قیمت دوچرخه ثابت باشگاهی به نوع دستگاه اتخابی شما بستگی دارد. این توان شامل مدیریت فعالیت ورزشی، سطح آمادگی جسمانی فردی، قدرت عضلانی ورزشکار، ظرفیت قلبی عروقی و هماهنگی بدنی می‌باشد و مهمترین این مکانیزم ها شامل خصوصیات ذاتی افراد، آموزشهای درست بدنسازی و حتی دوپینگ می باشند که البته این موضوع از نظر فدراسیونهای مختلف ورزشی مورد تایید نیست

.

قیمت دوچرخه ثابت خانگی

برخلاف تردمیل که می تواند به سرعت، ضربان قلب را افزایش دهد و با کم کردن درجه نقاله می تواند ضربان قلب کم کند، دوچرخه به اینگونه نبوده و می تواند حتی با سرعت پایین و مقدار مقاومت بالا باعث افزایش ضربان قلب و در نتیجه مقدار واحد تعریق بدن را بیشتر کند و اینکار می تواند به صورت فعالیت بالا و شدید با مقاومت پایین انجام شود و بعد از گرم شدن بدن و به حالت تعریق در آمدن مقدار مقاوت پایدانها بالاتر رود که به اینصورت تا مدت زمان ورزش کردن بدن درهمان حالت خواهد ماند.

وجود سنسورها در دوچرخه برای اندازه گیری قدرت و سرعت فردی، بر دوچرخه ثابت خانگی تاثیر دارد. قدرت بدنی ورزشکاران سنجیده شده و توان بدنی هر شخصی به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد که با این کار مربیان متوجه شوند قدرت بدنی هر شخص به چه اندازه می باشد، این سنسورهای به گونه ای بر روی دوچرخه های ثابت نسب شده اند که می توانند به طور مستقیم گواهی بر تلاشهای تک تک افراد بوده و همچنین آمارهای ارائه شده به صورت زنده می باشند.

ین نکته را هرگز نباید فراموش کنید که بعد از ورزش اسپینینگ حتما دوش گرفته و لباس خود را تعویض کنید و لباس ورزشی خود را برای دفعات بعد خوب بشویید تا بدن شما دچار حساسیت پوستی نشود.

بهتر است از دوچرخه ثابت، سی تا هشتاد دقیقه استفاده کنید تا خوب باعث چربی سوزی بدن شما گردد مخصوصا اگر قصد لاغر شدن با استفاده از این دستگاه را دارید باید تایم بیشتری گذاشته تا تاثیر خوبی برای بدن شما داشته باشد

.

در واقع برای اینکه به وسیله دوچرخه ثابت لاغر شوید باید بدانید که پس از بیست دقیقه به مرحله چربی سوزی می رسید.

افرادی که بیماری قلبی دارند و نیاز است که هر روز ورزش کنند اما زمان کافی برای رفتن به خارج از منزل را ندارند و یا نمی توانند از دوچرخه در بیرون از منزل استفاه کنند، بهتر است با استفاده از دوچرخه ثابت به سلامتی خود اهمیت دهند چون استفاده از این دستگاه باعث می شود رگها باز شده و قلب بهتر کار کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها