بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳

یکی از محصولاتی که در اکثر صنایع استفاده می شود نخ پلی استر است که در شهرهای اصفهان، کاشان و قزوین تولید می شود.

نخ پلی استر یک الیاف مصنوعی است که از ذوب پلی اتیلن ترفتالات و مشتقات آن ساخته می شود.

این مواد در دهه ۱۹۶۰ رایج شد، سپس به طور فعال برای تولید منسوجات خریداری شد، اکنوننخ پنبه قلاب بافیتقاضای خود را چه در بین شرکتها و چه در بین افراد از دست نمی دهد.

یک سوالی مطرح می شود این است که نخ پلی استر چگونه به دست می آید؟ در طول تولید نخ پلی استر، اجزایی مانند اتیلن گلیکول، اسید ترفتالیک و الکل دی هیدریک با هم تعامل دارند.

که مراحل ساخت مواد، پاراکسیلن و مخلوط اتر اکسید می شوند که مواد اولیه را آماده کنید و یک دی متیل ترفتالات پیچیده به دست می آید که سپس خالص شده و تبلور مجدد می شود، در نتیجه از این ماده نخهایی ساخته می شود.

برای خرید نخ پلی استر با مشاوران فروش ما از طریق سایت آراد برندینگ می توانید این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

یکی از مواد اولیه در صنایع نخ پلی استر است که در کاشان تولید می شود.

این مواد معاصر بیشتر برای تکنیکهای مدرن (فوم با انعطاف ‌پذیری بالا، تسمه‌ های پلاستیکی و غیره) مناسب ‌تر هستند که به ‌ویژه در ساخت صندلیهای معاصر مورد استقبال قرار می‌ گیرند زیرا کار بر روی اشکال جدید را ممکن می ‌سازند.

هنگام پردازش موادی مانند اتیلن گلیکول، اسید ترفتالیک و الکل دی هیدریک، یک نخ پلی استر در خروجی تولید به دست می آید

.

فروش نخ پلی استر

همانطور که در توضیحات بالا ارائه شد نخهای پلی استر دارای برگشت پذیری و ثبات بالا بوده و در برابر نور مستقیم خورشید و اشعه ماورا بنفش بسیار دوام خوبی دارند.

فروش نخ پلی استر وپارچه نخی گلداردر کشور ایران رونق چشمگیری داشته و توانسته به طور سالانه این نخها را با تناژ بالا به سایر کشورها صادر کند.

نخ پلی استر و قیمت خرید فروش نخ پلی استر با توجه به کاربردی که در صنایع مختلف دارد قیمت گذاری می شود و شما بر اساس کاربرد و خواسته خود می توانید نوع متناسب را خریداری نمایید.

تجارت و صادرات این محصول سبب شده تا سود خوبی نصیب تولید کننده شود و آن را با بهترین کیفیت به جهانیان ارسال کند.

این نخها قابلیت شستشو را دارند و سبب می شود تغییری در ساختار در زمان استفاده از مواد شوینده نشود.

نخ پلی استر در تمام صنایع کاربرد دارد و می توان اسم دیگر این محصول را نخ همه کاره گذاشت زیرا در بسیاری از صنایع از جمله نساجی و پتروشیمی کاربرد دارد.

این محصول در ساختبطری پلاستیکی، لباسها، فرش، مبلمان، میزها، برخی لوازم برقی، لاستیک ماشین و دوچرخه ها، پرده و ملحفه و بسیاری لوازم دیگر کاربرد دارد.

پلی استر به صورت پلاستیک و الیاف است و به طور قطع همه افراد این محصول را که به صورت پلاستیک است در بازار و فروشگاه های مختلف دیده اند

.

بطریهای نوشابه و آب معدنی از پلی استر ساخته شده اند و می توان جنس این بطریها را نشکن دانست و با توجه به این که الیاف خوبی در آن به کار رفته است دارای قیمت مناسبی است.

بادکنهایی که در بازار موجود هستند و بر روی آنها طرح و نوشته وجود دارد نیز از جنس پلی استر هستند.

نخ پلی استر قزوین

همانطور که در مطالب فوق اشاره کردیم نخ پلی استر یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در صنایع است که یکی از تولیدکنندگان برتر این حوزه قزوین است.

پارچه های حاوی نخهای پلی استر به قوانین مراقبت خاصی نیاز دارند که فروش نخ پلی استر اصفهان به مراتب با تراکنش بالایی مواجه می باشد.

نخها بسیار شبیه به پنبه هستند، اما از نظر استحکام بیشتر، حتی در دماهای بالا، متفاوت هستند.

همچنین، نخ پلی استر ونخ پنبهبه دلیل مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت در برابر سایش متمایز است.

می توانید مطمئن باشید که الیاف پلی استر در اکثر محصولات مدرن موجود است، اما اغلب از مواد مصنوعی استفاده می شود که با بهترین عملکرد و هزینه مقرون به صرفه با طبیعی متفاوت است.

اگر قصد دارید چیزی را با دستان خود بشویید، ابتدا باید پودر را در آب حل کنید، سپس فقط محصول را در یک لگن قرار دهید و شروع به شستشو کنید.

پارچه هایی با افزودن الیاف پلی استر تقریباً چروک نمی شوند، اما اگر به طور ناگهانی نیاز به اتو دارید، باید حالت و دما را روی ۳۰ درجه تنظیم کنید

.

هنگام شستشو، توصیه می شود از نرم کننده ای استفاده کنید که به نرم شدن الیاف کمک می کند، از تجمع الکتریسیته ساکن جلوگیری می کند و در نتیجه برق گرفتگی را کاهش می دهد.

پارچه های شسته شده را در حالت حداکثر ۸۰۰ دور در دقیقه فشار دهید که اگر اجناس بیش از حد بزرگ است که در ماشین لباسشویی قابل شستشو نیست، خشکشویی مجاز است.

استفاده از نخ پلی استر در تولید مدرن بسیار رایج است و این تعجب آور نیست، زیرا این ماده دارای تعداد زیادی خواص مثبت و حداقل معایب است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها