بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰

امروزه برای بسیاری از وعده های غذایی به غیر از صبحانه از کباب استفاده می شود زیرا پختن غذای کباب خانگی هم حالو هوای خودش رو داره هم مزه ی خاص خودش رو برای پختن کباب در خانه ما احتیاج به کباب پز گازی استیل داریم و در مورد قیمت آن می توان گفت همه ی اینها بستگی به نوع کباب پز و جس ان و اندازه ان دارد که به ان اشاره خواهیم داشت. دستگاه کباب پز مدل های مختلفی همچون کباب پز ایستاده را دارد که یکی از این مدل ها این است که دستگاه گازی می باشد و با گاز شهری کار می کند و به خاطر راحتی کار در سراسر کشور فروش دارد

.

یکی از بهترین و خوشمزه ترین فراورده های پروتئینی، غذاهای خام بوده که به وسیله کباب پز پخته و میل می نمایید، شما عزیزان در جنگل برای پخت یک غذا از این محصول استفاده نموده و پخت بر روی آن انقدری لذت بخش است که یک عطر و طعم خاصی در زمان آماده شدن ایجاد شده که فضای اطراف را پر می کند. این محصول مانند یک کیف جمع شده و تمامی قطعات در آن جای می گیرد که شما در زمان سفر در مناطق مختلف به راحتی در ماشین خود قرار داده و با خود به همه جا می برید. در ادامه ی این مقاله با مجموعه آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت کباب پز گازی استیل 50 سانتی

بعد گذشت مدت ها در طی یک دوره زمانی بعد از ساخت چندین کباب پز در مدلهای گوناگون نظیر کباب پز خانگی محصولی ساخته شد تحت عنوان کباب پز رو گازی که این محصول بسیار قیمت پایین دارد و با بهترین فکر ساخته شده است.همان طور که در مطالب قبلی نیز اشاره کردیم کباب پزهای رو گازی توسط گاز شهری کار می کند و میتوان از ان به بهترین و اسان ترین راه برای پخت کباب استفاده نمود و در استفاده از ان بهترین پخت از لحاظ طعم به دست اورد با استفاده از این دستگاه به این روش است که ان را روی اجاق گاز قرار می دهیم و زمانی که گاز روشن است کباب پز رو گازی را که مثله یک طوری می باشد.

معمولا برای درست کردن کباب برای تعداد بالا بطور یک زمان احتیاج به یک کباب پز مدرن می باشد در بسیاری از مراکز فروش درباره این کباب پزها و اندازه و قیمت آنها توضیحاتی می دهند.که یک نمونه از این کباب پزها کباب پز گازی استیل 50 سانتی می باشد که نسبت به اندازه ای که دارد می توان در ان سیخ کباب جا داد یعنی ظرفیتش به اندازه ان سانتی متری است که ان کباب پز دارد. همان طور که در مطالب قبلی درباره کباب پز گازی اشاره کردیم از نمونه دستگاه های کباب زن در بازارها دستگاه کباب پز استیل 50 سانتی گازی است و این دستگاه با توجه به نامی که دارند کارشان با گاز شهری می باشد، این دستگاه کباب ترکی علاوه بر فروش در داخل کشور در بازارهای کشورهای خارجی نیز به فروش می رسند و دارای تجارت هایی بزرگ می باشند.

کباب پز گازی صنعتی

مردم ایران با روی آمدن تعطیلات، سریعا به نقاط مختلفی از جهان سفر کرده و شروع به پختن گوشت بر روی کباب پز گازی می نمایند جالبه که کارخانه های صنعتی برای راحتی و پخت محصولات، این نوع دستگاه را تولید کرده تا در مکانهای خاص مانند جنگل، دریا، حیاط خانه و غیره قابل حمل بوده و به راحتی خدمات رسانی کند. بسیاری از عزیزان در فضای مجازی سوالی را مبنی بر اینکه چرا در هنگام پخت غذا بر روی کباب پز گازی و دستگاه مرغ بریان شروع به دود میکند که باید در جواب بگویم وقتی شما در هوای آزاد در پخت گوشت هستید به دلیل استفاده از گاز پکنیکی و ریخته شدن آب گوشت بر روی شعله، این محصول شروع به دود می کند که بسیار هم طبیعی بوده و برای شما عزیزان ضرری نداشته و بوی عطر غذایتان در همه جا می پیچد.

همانطور که در بالا هم اشاره شد کباب پز گازی صنعتی دارای یک بدنه فلزی با سه عدد تک شعله وجود داشته که با نصب چندین سیخ بر بالای شعله این امکان را برای پخت غذا فراهم می کند که از طریق موتور چرخنده آنها را به صورت دورانی حرکت می دهد تا یک نواخت پخته شود در قسمت پایین بدنه کلیدهایی برای روشنایی در شب، یک کلید جهت شعله وری گاز و دیگری برای تنظیم دما بوده است که با چهار چرخ بر زیر آن این امکان را برای جا به جایی به نقاط مختلف فراهم نموده و یک محفظه تو خالی همیشه گرم بوده که با قرار دادن مواد غذایی به داخل آن موجب تازه و ثابت نگه داشتن دما و گرمای غذا می گردد، این محصول در ابعاد بزرگ، متوسط، کوچک موجود بوده و در رنگهای مختلف و سفارشی موجود می باشد تا شما عزیزان یک محصولی با دیدگاه خود و خانواده تان خریداری نمایید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها