بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸

زیتون از بهترین میوه های شهرهای مرطوب محسوب می شود که دارای فرآورده های مختلفی از جمله زیتون پرورده است که با انواع مواد طعم داده می شود و در کیفیتی عالی به فروش می رسد مواد متنوعی همچون رب انار، گردو، آویشن کوهی و طعم دهنده های دیگری برای این منظور استفاده می شوند که به میزان نیاز اضافه می شود.

زیتون همانطور که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن گفته شده است خود دارای خواص بی شماری است تا حدی که در قرآن کریم‌ نیز از این میوه یاد شده است و به عنوان میوه بهشتی شناخته می شود و وقتی با این مواد عالی و مغذی ترکیب می شود یک معجون عالی و بی نظیر تولی می شود که برای سلامتی بدن بسیار کاربردی است.

برای زیتون پرورده می توانیم فواید بسیار زیادی را بیان‌ کنیم برای همه رده های سنی مفید می باشد و خوردن آن به صورت روزانه یک وعده همراه با غذا به همگان توصیه می شود با دارا بودن مقادیر بالایی از روغن در این محصول به سلامت قلب و عروق کمک می‌ کند و برای افرادی که دارای بیماری قلبی و عروقی هستند بهترین خوراک خواهد بود

.

قیمت زیتون پرورده در مشهد

به عنوان یکی از بهترین محصولات در این زمینه می‌توان به زیتون پرورده مشهد اشاره نمود.

به دلیل محبوبیت خاص زیتون پرورده در میان اقشار مختلف علاوه بر مشهد در شهرهایی مانند تهران، گیلان، شیراز و غیره نیز تهیه و پخش می گردد.

همان طور که پیش تر بیان نمودیم یکی از علل خرید عمده زیتون پرورده خواص بی نظیر آن می باشد که از جمله این خواص عبارت است:

کاهش وزن و تناسب اندام: زیتون پرورده حاوی یک نوع چربی بسیار مفید است که در بدن انباشته نمی شود و به تدریج سبب کاهش چربیهای شکم و تناسب اندام شما خواهد شد.

بهبود دستگاه قلب و عروق: آنتی اکسیدانها و مواد مغذی موجود در زیتونها موجب بهبود عملکرد قلب و کاهش خطر سکته قلبی خواهد شد، همچنین چربی مفید موجود در آن سبب کاهش فشار خون می شود

.

تسکین درد: مواد موجود در زیتون دارای خاصیت ضد التهابی بوده و به عنوان یک ایبوپروفن طبیعی در بزرگسالان عمل می‌ نماید.

پیشگیری از سرطان: آنتی اکسیدانها و ویتامین E موجود در این میوه سبب خنثی نمودن رادیکالهای آزاد و در نهایت جلوگیری از سرطان خواهد شد که این ویژگی در قیمت زیتون پرورده در مشهد تاثیرگذار است.

بهبود آلرژی: زیتون به عنوان یک آنتی هیستامین عمل نموده و از بروز علائم مربوط به آلرژی و آسم جلوگیری می کند.

تقویت پوست و مو: ویتامین E موجود در این میوه سبب پیشگیری از سرطان و پیری زودرس پوست، کاهش ریزش مو و رفع موخوره خواهد شد.

تقویت بینایی: زیتون دارای مقدار زیادی ویتامین A بوده که این ویتامین در بهبود آب مروارید، تاری دید و غیره موثر می باشد.

بهبود کم خونی: زیتون با دارا بودن مقادیری آهن در ترکیبات خود سبب رفع کم خونی و فقر آهن می شود.

زیتون پرورده 680 گرمی

زیتون پرورده خوش طعم بهار 680 گرمی یکی از خوشمزه ترین زیتون پرورده های با قیمت خرید ارزان موجود در بازار است که در انواع وزن ها و سایزهای متفاوت به راحتی در سطح فروشگاه ها یافت می شود، و افرادی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از طریق فضای مجازی مانند سایت ها اقدام به خرید کنند.

در کشور ایران از زیتون پرورده بیشتر به عنوان چاشنی همراه با وعده غذایی اصلی استفاده می کنند، که از تنوع مزه های بسیاری برخوردار است، علت تنوع مزه های زیتون پرورده به علت افزودن مواد مختلف در آن است که به سلیقه افراد و میزان کم و زیادی این مواد بستگی دارد، برای مثال برخی رب انار بیشتری به زیتون پرورده اضافه می کنند که طعم آن به سمت ترشی بیشتر می رود.

زیتون پرورده به دو صورت خانگی و صنعتی تهیه می شود، که در میان برندهای تولید کننده این محصول زیتون پرورده 680 گرمی خوش طعم بهار توانسته رضایت مشتریان خود را کسب نماید، قیمت این محصول به اندازه، نوع بسته بندی، وزن، نوع خرید، نوع مواد افزودنی، شرایط تولید، محل خرید، کیفیت و غیره بستگی دارد.

معمولا در تهیه زیتون پرورده از زیتون، رب انار، مغز گردو، روغن زیتون، گلپر، آبلیمو، پودر نعناع، پودر آویشن، دانه انار خشک و غیره استفاده می کنند که همانطور که گفته شد میزان استفاده از این مواد متفاوت است، زیتون پرورده جدا از اینکه طعم فوق العاده خوشمزه و دلچسبی دارد، دارای مواد غذایی با ارزشی است که برای سلامتی بدن لازم می باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها