بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

یکی از میوه هایی که در فصل پاییز و زمستان به فراوانی یافت می شود لیمو تازه شیرین می باشد که به دلیل طعم بسیار دلنشینش طرفدار زیادی نیز دارد. این میوه که پوست نازک و زردی دارد برای جلوگیری از سرما خوردگی بسیار مفید می باشد و جزو میوه هایی می باشد که در رژیم لاغری می توان جای داد. در زمان پوست گرفتن این میوه باید دقت بسیاری داشته باشید تا با برش نمودن آن باعث تلخی میوه نشوید. شاید شنیده باشید که لیمو ترش برای کبد بسیار مفید است چون دارای اسید سیتریک می باشد و این ویژگی آن سموم را از بدن دفع می کند همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین سی نیز به سلامت این عضو از بدن کمک خواهد کرد.

لیمو برای جلوگیری از سرطان بسیار مفید می باشد، طب سنتی در این رابطه ادعا دارد که لیمو ترش به دلیل اینکه سرشار از آنتی اکسیدان است سیستم ایمنی بدن را تقویت نموده و همچنین وجود ویتامین سی در ان باعث می شود رادیکالهای آزاد در بدن از بین بروند که این خود دلیل موجهی برای جلوگیری از سرطان می باشد. این میوه به دلیل دارا بودن ویتامین سی برای سلامت قلب، معده، چشم و غیره بسیار مفید می باشد و بهتر است روزانه یا هفتگی در میان وعده خود جایگذاری نمایید تا از فواید بی شمار آن بهرمند شوید. لازم به ذکر است مجموعه آراد برندینگ با تولید لیمو درجه یک سعی نموده بهترین نوع این میوه پاییزی را با قیمت بسیار خوبی به صورت اینترنتی به خریداران عمده ارائه دهد.

لیمو ترش جهرمی

همانطور که مستحضر هستید لیمو ترش جهرمی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل کیفیت مناسب این محصول، متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند لیموترش یکی از مهم ترین و محبوب ترین میوه هایی در جهان می باشد که از خواص بسیار زیادی برخوردار است چرا که از آن می توان برای درمان بسیاری از بیماریها مانند بیماری های خاص از آن استفاده نمود و از خواص بی نظیر آن بهره مند گردید پودر لیمو ترش و لیمو ترش تازه با گل های کوچک تا متوسط مشخص می شود که به شکل مخروطی می باشند که به رنگ سبز هستند.

از دیگر لیمو ترش های باکیفیت و تازه، شیرازی جهرمی می باشد که به بهترین شکل ممکن آن را تولید و ارائه می نماید لیمو ترش ها را می توان به عنوان چاشنی یا به عنوان مواد اصلی در غذاها و یا دیگر موارد استفاده نمود.

استفاده لیمو ترش جهرمی در غذا می تواند یک طعم دل انگیر و خوشمزه ای ایجاد نماید که نظر افراد متعددی را به غذای دلخواه جلب نماید بدین جهت در رستورانها، آشپزخانه ها و غیره از این محصول پرخاصیت استفاده می نمایند تا بتوانند یک غذای مناسب را به عموم ارائه دهند.

از دیگر لیمو ترش های محبوب که در کشور تولید می شود، شیرازی زنجان می باشد که با تولید محصول تازه به عنوان بهترین تولیدکننده به شمار آمده است لیمو ترش یک میوه چند منظوره است که می تواند برای تمامی مشکلات روزمره ما مفید واقع شود و به عنوان یک ماده تقویت کننده برای سلامتی بیشتر ما بسیار موثر باشد لازم به ذکر است که از این محصول می توان برای پایین آوردن کلسترول و رژیم های غذایی استفاده نمود که از مزیت مهم آن می باشد.

لیمو ترش صادراتی

بسیاری از افراد به دنبال اطلاعاتی در رابطه با لیمو تازه شیرین و ترش صادراتی می باشند و برایشان جالب است بدانند که قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف آن چیست بدین رو ما در اینجا سعی نموده ایم مطالبی را در این زمینه برای شما شرح دهیم.

یکی از میوه های بسیار مفید که طبع سردی دارد و خشک نیز می باشد لیمو است، این میوه سرشار از ویتامین بوده و به دلیل آنتی اکسیدانی که دارد مصرف ان در فصل زمستان بسیار توصیه می شود. این میوه که ترش و شیرین آن در بازار موجود می باشد دارای تیامین، آهن، کلسیم، پتاسیم، فیبر و غیره است که اینها بخضی از فایده بی شمار آن می باشد

.

لیمو برای بدن به خصوص پوست بسیار سودمند است به شرطی که نکات مصرف آن را بدانید و بیش از حد و خودسرانه از آن استفاده نکنید چون این میوه خاصیت اسیدی دارد که ممکن است استفاده بیش از حد آن برای شما مضر باشد.

کشور ما ایران به دلیل آب و هوای گوناگونی که دارد و خاک حاصل خیز خوشبختانه انواع مرکبات در آن رشد خوبی دارند لیمو ترش صادراتی نیز از جمله میوه هایی می باشد که با بالاترین کیفیت به خارج از کشور صادر می شود.لیموهایی که صادراتی می باشند باید سایز خوب، بسته بندی عالی و طعم بی نظیری داشته باشند تا با قیمت بالا از صادرکنندگان خریداری شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها