بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

سالیان سال است که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیتفرش ابریشمیبسیار زیبا و جذابی به بازار عرضه شده اند یکی از این نوع فرشها، فرش ابریشمی ماشینی دستبافت هزار شانه می باشد این فرش بسیار طرفدار دارد و مورد توجه اکثر افراد جامعه قرار گرفته است.

این نوع از محصول بسیار ارزشمند و نفیس می باشد و جزو محصولاتی است که سبب زیباتر شدن و جذاب تر شدن خانه ی شما می شود این محصول علاوه بر اینکه مورد پسند تمام افراد جامعه است در بین خانمهای خانه دار نیز از محبوبیت و توجه ویژه ای برخوردار است و سبب شده است تا در هر خانه ای فرش ابریشمی ماشینی دستبافت هزار شانه دیده شود اگر شناختی راجب این فرش ها و طرح های آن ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت ما یعنی آراد برندینگ زده و در مقالات ما به طور مفصل اطلاعات خود را راجب این محصولات ارزشمند تزئینی منازل افزایش دهید.

این محصول که بسیار زیبا و با کیفیت است دارای شهرت جهانی می باشد و از قدیم الایام جزو هنرهای ایرانی به شمار می رفته است که امروزه در سراسر جهان این هنر شناخته شده و به همین دلیل سایر کشورها خواهان فرش ابریشمی دستبافت از کشور ما هستند بدین صورت تولید کنندگان ما توانسته اند صادرات این محصول را به سایر کشورهای خاورمیانه و اروپا به بالاترین حد ممکن برسانند و بدین شکل توانستند ارزآوری به کشور را افزایش دهند و سبب رونق کسب و کار در کشور شوند

.

خرید فرش هزار شانه

معمولا در پشت خرید هر محصولی، اهداف بسیار زیادی است به عنوان مثال معمولا افراد برای خرید فرش ماشینی دستبافت وروفرشی ابریشم یزددو هدف را دنبال می کنند.

یکی از این اهداف شامل این نکته است که فرد تمایل دارد خانه ی خود را به بهترین شکل ممکن تزئین نماید به همین دلیل خرید فرش هزار شانه را در اولویت خود قرار می دهد در مقابل افرادی هستند که تمایل دارند با محصولات گران قیمت و با ارزش تجارت کنند در این راستا محصول مورد نظر را خریداری می کنند و بعد آن را به سایر کشورها صادر می نمایند البته این افراد باید نگهداری و مراقبت از فرش خریداری شده را به بالاترین حد ممکن برسانند تا این محصول قبل از آن که دچار خرابی و زدگی شود به سایر نقاط کشور صادر گردد.

مجموعه ی ما سالیان سال است که در تولید فرش ابریشمی هزار شانه وروفرشی ابریشمفعالیت می کند و توانسته است در ایران تولید خود را به بالاترین حد ممکن برساند علاوه بر تولید در داخل کشور، مجموعه ما توانسته است این محصول را به سایر نقاط دنیا نیز صادر نماید و محصولات خود را به صورت جهانی عرضه کند

.

فرش دستباف ایرانی

فرشها عامل اصلی جذابیت و زیبایی هر اتاق بوده و یکی از ساده ترین و پرکاربردترین وسیله برای دکوراسیون داخلی منزل و ایجاد یک طرح شیک و زیبا درون آن هستند.

اگرکاشیموجود در منزل شخصی شما قدیمی و نامناسب می باشد یک فرش می تواند جلوه خاص و متفاوتی به آن داده و بهترین راه برای پوشاندن معایب و محافظت از سرامیک و کاشی خانه شما است.

اینکه چه نوع کفپوشی برای خانه شما بهتر مناسب می باشد واقعاً به عوامل زیادی بستگی دارد که شامل سلیقه شخصی، سبک زندگی، سهولت در مراقبت و غیره بوده که بهترین ایده برای انتخاب این کالا از نظر ما فرش دستباف ایرانی می باشد که از الیاف طبیعی ابریشم یا پنبه در آن استفاده شده و می تواند زیبایی و راحتی خانه خود را با آن افزایش دهد.

بسته به سبک و طراحی خاصی که این فرشها دارند، می توانند ظاهری غیررسمی یا فرم رسمی به اتاق منزل شما بدهند که گزینه های رنگی زیادی نیز دارند.

بنابراین اگر تمایل دارید که فرش خود را با دیوارها یا مبلمان هماهنگ و همرنگ کنید باید در انتخاب رنگ و سبکهای این فرشها دقت کرده تا ضمن تزئین اتاق خود به سبک کلی اتاق خود نیز علاقه مند شوید.

فرشها به نسبت سایز و طرح خاصی که دارند در قسمتهای مختلف یک خانه قرار گرفته و علاوه بر زیبایی و راحتی بخشهای مختلف یک خانه را از یک دیگر مجزا کرده و یک دکوراسیون خاص را به خانه اعطا می کند.

متریالی که در فرآیند ساخت و عرضه هر گونه فرش به کار برده می شود از عومل تعیین کننده قیمت آن محصول می باشد که به عنوان مثال فرش دستباف به دلیل به کارگیری الیافی از قبیلنخ پنبه، ابریشم، کرک و غیره معمولا از قیمت بالاتری نسبت به فرشهای ماشینی برخوردار هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها