بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱


اولین تقسیم بندی که در زمینه سایبان ماشین به آن برخورد میکنیم این است که سایبان‌ ها امروزه به دو دسته اصلی ثابت و متحرک تقسیم میشوند.  از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که برای تولید و ساخت این سایه بان‌ها از متریال یا مواد اولیه متفاوتی استفاده می‌شود. در ادامه انواع سایه بان ثابت را معرفی خواهیم کرد .

%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF-2-1536x1279-1-1030x858.jpg

  • سایبان ثابت پارچه‌ای

استفاده از پارچه‌ های ضخیم و با دوام برای ایجاد یک سایه مناسب برای پارکینگ می‌تواند یکی از روشهای راحت و نسبتا کم هزینه باشد، البته نباید فراموش کرد که تابش مستقیم آفتاب در طول زمان این نوع سایه بان را از بین میبرد .

  • سایبان ثابت با ورق فلزی

استفاده از ورق ‌های  فلزی نیز میتواند گزینه بسیار خوب و پرطرفدار برای یک سایه بان باشد، چرا که دوام این ورق ‌ها بالا و مقاومت آنها در برابر ضربه و فشار نیز مناسب می‌باشد. اما در زمان خرید آنها باید این موضوع را به یاد داشته باشید که از ورق ‌های  گالوانیزه (یا نمونه ‌های  دیگر ورق ضد زنگ) استفاده کنید. نکته بعدی که باید در خصوص سایبان ثابت با ورق فلزی در نظر داشته باشید این است که در فصول گرم سال و وقتی آفتاب به صورت مستقیم بر روی این ورق ‌ها می‌تابد قسمت زیری آن بسیار داغ خواهد شد، در برخی موارد ممکن است این موضوع بر خلاف خواسته شما باشد و باعث شود که خودرویی که در سایبان پارکینگ نگهداری می‌کنید در اثر گرما بیش از حد آسیب ببیند. البته باید در نظر داشت که این موضوع بیشتر در مناطق گرمسیر دیده می‌شود و برای برطرف کردن این مشکل شما می‌توانید از عایقهای حرارتی زیر ورق ‌های  فلزی استفاده کنید.

  • سایبان ثابت با شیشه مات یا شفاف

استفاده از شیشه‌های  مات می‌ تواند گزینه ‌های  بسیار خوبی برای شما باشند، اما این نکته بسیار مهم را به هیچ عنوان نباید فراموش کنید که قیمت این سایه‌ بان‌ها ممکن است بیشتر از چیزی که تصور می‌کنید باشد.

  • سایه بان ثابت با ورق PVC

استفاده از ورقهای پی وی سی قطعاً گزینه بسیار خوبی برای سایبان ‌های  ثابت است، چرا که تنوع طرح و رنگ در این ورق‌ها بالا می‌باشد و با استفاده از آنها شما می‌توانید ظاهری خاص و منحصر به فرد به سایبان پارکینگ خود بدهید.

  • سایبان ثابت با ورق UPVC یا پلی یوپان

بهترین گزینه برای شما استفاده از ورق‌های یو پی وی سی می‌باشد که با استفاده از آنها می‌توانید به راحتی استحکام بالا، مقاومت مناسب در برابر ضربه و سایر عوامل فیزیکی، مقاومت مناسب در برابر عوامل طبیعی مانند نور خورشید و باران و… از ویژگی ‌های خوب این نوع ورق هستند.

نویسنده : مهسا ایزدخواه

برچسب ها: تدبير24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها