بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

کشمش میوه ی رسیده و خشک شده ی انگور می باشد که دارای انواع مختلفی است قیمت کشمش سبز تیزابی معمولا با توجه به نوع آن مشخص می‌ شود زیرا کشمش تیزابی دارای دو نوع دانه دار و بی دانه است همچنین کشمش تیزابی از رنگهای مختلفی نیز برخوردار است که معروف ترین رنگهای آن رنگ سبز و زرد است.

کشمش تیزابی دارای خواص بسیار زیادی می باشد از جمله فیبر بسیار بالایی که دارد برای ریزش مو، درمان سرطان روده و پستان، کلسترول خون و غیره مفید می باشد در زمانهای قدیم و سالهای گذشته انگور را در زیرزمین خانه ها بر روی رخت آویز یا بندی آویزان می‌ کردند تا تبدیل به کشمش شود این یک روش سنتی و قدیمی بود که ارزش غذایی کشمش در این روش حفظ می شد و رطوبت موجود در انگور را به بیست درصد می رساند.

با توجه به استقبال بسیار فراوان از محصولات ما سایت آراد برندینگ نیز برای پاسخگویی به نیاز افراد بسیاری از همه ی نقاط فعال می باشد که شما نیز بتوانید از این محصولات با کیفیت و درجه یک استفاده نمائید تنها کافی است به سایت ما مراجعه کرده و پس از بازدید از انواع مختلف کشمشها نسبت به سفارش و خرید آنها اقدام نمائید.

ضمنا امکان خرید به صورت عمده و کلی نیز برای شما فعال گردیده است که با این نوع سفارش علاوه بر بهره مندی از محصولاتی بسیار با کیفیت و درجه یک بتوانید از قیمت خوب و مقرون به صرفه ی آنها نیز برخوردار شوید.

دلیل این قیمت خوب و مناسب تنها حذف واسطه ها و فروش به صورت مستقیم از خود تولید کننده می باشد کارشناسان با تجربه و صبور ما نیز در سایت فعال می باشند تا در صورت داشتن سوال و یا مشکلی شما را راهنمایی نمایند.

قیمت کشمش سبز تیزابی

برای تهیه کشمش روشهای مختلفی وجود دارد که می ‌توان به کشمش آفتابی، کشمش سایه آفتاب، کشمش طلایی و غیره اشاره کرد که هر کدام در ظاهر و یا رنگ با یکدیگر متفاوت می باشند.

ماده شیمیایی که به کشمشها برای خشک شدن شان می زنند ممکن است که به بدن انسان آسیب برساند و باعث می شود که بیماریهای زیادی به وجود بیاید و از آن جایی که کشمش از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و مصرف آن برای بدن بسیار مفید می‌ باشد تیزاب را با نام اسید سیتریک برای مراقبت و جلوگیری از فساد و همچنین ماندگاری بالای کشمش قرار می دهند در صورتی که این ماده می ‌تواند با کشمش یک ترکیب بسیار خطرناک را به وجود آورد و کشمش تیزابی باعث به وجود آمدن برخی مواد در خون انسان می شود و ممکن است که بیماریهایی مانند سرطان خون را به وجود آورد.

به نوعی از کشمش که با استفاده از ماده ی تیزاب به دست می آید کشمش تیزابی می گویند که رنگ سبز آن معروف تر است.

در این روش معمولا زمان خشک شدن کوتاه می شود و حبه ها در عین خشک شدن کوچک نمی شوند و همچنان درشت می باشند.

برای تهیه ی کشمش سبز تیزابی ایتدا خوشه های چیده شده را در سبدی قرار می دهند و بعد از آن که به درون مواد تیزاب فرو کردند آنها را در آبکش قرار می دهند تا خشک شوند.

کشمش با توجه به خواص ارزشمندی که دارد در بازار با انواع گوناگونی وجود دارد و کشمش سبز تیزابی نیز بیشتر به منظور صادرات تولید می گردد و به همین دلیل قیمت کشمش سبز تیزابی از انواع دیگر کمی گرانتر است.

مصرف کشمش به دلیل دارا بودن کلسیم زیاد برای سلامت استخوانها و دندان، جلوگیری از پوکی استخوان و غیره بسیار مفید می باشد و افراد زیادی این میوه را به صورتهای مختلف مصرف می کنند.

کشمش سبز قلمی

شمش سبز و انجیر خشک جایگاه بسیار بالایی در بازار خشکبار ایران دارد چه شده است که این محصول اینقدر مورد پسند مردم قرار گرفته است خوب مسلماً به لحاظ داشتن آهن ، بور ، کلسیم ، پتاسیم و انواع ویتامین ها و همچنین فیبر بوده که خواص و ارزش غذایی بالا برای سلامتی بدن دارد و می تواند عاملی موثر برای موارد زیر باشد:

1. کاهش فشار خون

2. بهبود کم خونی در افراد و به ویژه خانم های باردار

3. سلامت و افزایش رشد استخوان ها و تقویت آن ها

4. پیشگیری از سرطان

5. کاهش وزن و لاغری

6. درمان ناراحتی معده

مرکز تولید انواع کشمش پلویی مناطقی نظیر تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، قوچان خراسان می باشد این کشمش ها در بازار داخل و صادرات فروش بسیار بالایی دارند.اما مرکز انحصاری کشمش سبز قلمی خراسان رضوی و شهرهایی نظیر کاشمر ، خلیل آباد ، کندر می باشد که با سطح زیر کشت 15هزار هکتار باغات انگوری تامین کننده اول این محصول در بازار داخل و صادرات می باشند.

انواع کشمش قلمی بسته به روش تولید به دو نوع سبز و زرد تقسیم می شود ، تولید این کشمش ها در مکانی به نام خانه کشمشی که دیوارهای سوراخ دار دارد انجام می شود بدین ترتیب که انگورها را پس از تیزاب زنی به این مکان منتقل کرده و روی سیم های مفتولی به صورت افقی نسبت به زمین قرار می دهند تا بین یک یا دو هفته خشک و به رنگ سبز و زرد در آید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها