بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

اما اگر بخواهیم از مشخصات این گوشی پزشکی ودستکش جراحییونیسف را بگویم باید گفت که وزنی سبک و بسیار دقیق برای جابجایی صدای قلب، ریه ها و با شفافیت کامل از شرکت معتبر و بین المللی MDF آمریکا که در این سالها بخوبی توانسته حاذق عمل کند و بازار را به نوعی قبضه و در انحصار خود در بیاورد.

این نوع از گوشی دارای قالبهای ارگونومیک برای و مخاطبان را در موقع استفاده دارند و این مورد انتخابی بس مناسب و کاربردی است برای کاربریهای مدام و دائم در مراکز پزشکی کلینیکی و بیمارستانها به کار می رود.

این گوشی پزشکی چون برای سازمان ملل متحد سفارش شده و قالب ان برای این سازمان نهادینه شده به همین خاطراین نام گذاری این مدل نام یونیسف طراحی گردیده است و همانطور که می دانیدسازمان یونیسف در خصوص صندوق جهانی کودکان است که کشورهایی که در جنگ جهانی اول اسیبهای زیادی دیده اند را پوشش می دهد.

می توانید به صفحه اصلی سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و با تکمیل فرمی که در قسمت بالای سایت قرار داده شده است و ارسال آن برای ما سفارش خود را ثبت کنید.

و از لحاظ غذایی بهداشتی تحصیلی و البته درمانی کمک شایان و بالفعلی انجام می دهد و معمولا سفیرهایی در هر کشور دارد که این فعالیت را انجام می دهند که در کشور ما انم مهتاب کرامتی این مسئولیت را دارد.

این مورد دارای ظرفیتهای کاربری بالا به خصوص در شرایط مشقت بار می باشد همچنین بخاطر استفاده از فنر دوبل در میان شلنگ به مضاعف شدن دوام و عمرکاری گوشی پزشکی بسیار کمک شایانی را می کند

.

گوشی پزشکی اسمارت پلاس

در سالهای پیشین همچنین صده های قبل یکی از موارد مهمی که در تجهیزات پزشکی بسیار کاربرد فراوانی را داشته است که یکی از نمونه های ان گوشی پزشکی باورق ضد زنگاسمارت پلاس بوده که برای تشخیص بهتر بیماریهای قلبی و عروقی و همچنین ریوی کمک شایانی را به پزشک میکرد نام دیگر این گوشیهای پزشکی است استتوسکوب است.

این وسیله برای تشخیص بهتر صداهای که در بدن وجود دارد استفاده می شود و معمولاً بافتهایی که مورد بررسی این و گوشی پزشکی اسمارت پلاس قرار می گیرند قلب ریه روده ها و کلیه جریانها و شریانهای خونی است با توجه به این موارد پزشک می تواند تشخیص مورد نظر خود را دانسته و در درمان بهتره بیمار کوشا باشد.

یکی از موارد دیگری که در پزشکی بسیار کاربرد فراوان دارد گوشی پزشکی زنیت مد باورق استیلاست در همین راستا یعنی تشخیص بهتر صداهایی که در بدن هستند کاربرد فراوان داردد متخصصان همچنین پزشکان حاذقی که در این راستا فعالیت دارند بطور کلی متخصص و عمومی از این گوشی نیز بهره وافی را برده‌اند این مدل از گوشیها با توجه به قیمت ارزان و به صرفه ای که برای پزشک دارد می توان گفت که برای بزرگسالان تعبیه شده همچنین با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار کاربردی است و از مشخصات ظاهری آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که جنس میله اش از فلز برنج و رنگ ان نقره ای رنگ است اما از خصوصیات این نوع گوشی باید اشاره کنم به این نکته که کاملاً بهداشتی تطبیق پذیر بودن با محیط گوش، نمونه چینی ان بسیار است و همپنین تحت لیسانس سوییس تولید می شود

.

قیمت گوشی پزشکی لیتمن مدل کاردیولوژی 3

مانند هر محصول دیگری نظیردستگاه آندوسکوپیکه در بازار موجود است، قیمت گوشی پزشکی لیتمن مدل کاردیولوژی 3 یا هر مدل دیگری بستگی به مدل و کیفیت گوشی پزشکی دارد، در طول چند سال اخیر ابعاد کوچکتر گوشی پزشکی جایگزین ابعاد بزرگتر شده اند.

همچنین انعطاف پذیری محصول بالاتر رفته و لاستیکهایی که در آن وجود دارند دسته فلزی را می پوشانند، در برخی از گوشی پزشکی کاردیولوژی لوله های توخالی زیادی وجود دارند که صدایی که از سمت قفسه سینه می آید به سرعت به گوش برسد و مشکل قلب درست تشخیص داده بشود، این گوشی برای اولین بار در آمریکا تولید شده است و طراحی آن به گونه ای بوده کوچکترین نویزی در صدای آن وجود نداشته باشد

.

برای معاینه افراد بزرگسال و همچنین کودکان گوشی پزشکی خاصی با نام گوشی پزشکی لیتمن طوسی طراحی و تولید شده است که این نوع گوشی دو طرفه می باشد و یک سر آن مخصوص معاینه افراد بزرگسال و سر دیگر آن مناسب برای معاینه کودکان می باشد.

از گوشی پزشکی در مطبهای پزشکان عمومی، در بخشهای عمومی بیمارستانها و درمانگاه ها همچنین برای دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد، جنس بدنه این محصول از استیل ضد زنگ می باشد و دسته های آن ازپروفیل آلومینیومآنودایز شده می باشد، این گوشی وزن بسیار سبکی داشته و حمل و نقل و جابجایی آن بسیار آسان است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها