بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

اگر شما هم به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستید می توانید دمنوش چای سبز اصل و تازه و دمنوش زنجبیل که بسیار خوش طعم است را امتحان کنید، مصرف چای سبز باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده که همین امر موجب لاغری و کاهش وزن می شود. نه تنها در ایران بلکه در کشورهایی نظیر چین و هندوستان نیز دمنوش چای سبز خوش طعم طرفداران بسیاری دارد، استفاده از این نوع دمنوش باعث تسکین اعصاب شده و مصرف آن قبل از خواب باعث داشتن خواب راحت می شود.

افرادی که دارای گودی چشم و کبودی چشم می باشند، می توانند شبها قبل از خواب کیسه های چای سبز را بر روی چشمهای خود به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهند، استفاده مداوم این محصول باعث می شود تیرگیها به حداقل خود برسند. مجموعه آراد برندینگ اقدام به تولید انواع چای سبز باکیفیت و مرغوب با قیمت مناسب کرده و این محصولات خود را به صورت اینترنتی و عمده به فروش می رساند.

دمنوش لاغری فوری

امروزه بسیاری از نوشیدنیها و دمنوشهای مختلف در بازار موجود می باشد که همگی به عنوان دمنوش لاغری هستند، کیفیت دمنوشها در ارزان بودن و گران بودن آن تاثیر مستقیم دارد. برای دمنوشهای لاغری این نکته را باید در نظر داشته باشید که از هرجا و هر فروشگاهی این دمنوشها را تهیه نکنید، اکثر این دمنوشها به دلیل وجود موادی مانند برگ سنا و ملینها، بیشتر موجب از دست دادن آب بدن می گردد و این امر در طولانی مدت نتیجه بسیار بدی می تواند برای بدن داشته باشد، به همین دلیل هرگز از مراکز نامعتبر دمنوشی به نام دمنوش لاغری تهیه نفرمایید.

اگر به دنبال دمنوش لاغری فوری هستید این نکته را باید بدانید که مصرف دمنوشهای لاغری بدون انجام حرکات ورزشی فایده و اثر چندانی نخواهد داشت، در کنار مصرف دمنوشها حتما باید به انجام حرکات ورزشی نیز بپردازید تا در این حالت بیشترین بازدهی دمنوشها را ببینید و بسیار سربع به تناسب مد نظر برسید.از بهترین دمنوشهای موجود برای کاهش وزن و لاغری می توان به چای سبز اشاره کرد، این دمنوش نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا به منظور کاهش وزن و چربی سوزی مصرف می گردد، این گیاه طبیعی به صورت خود رو در قسمتهای کوهستانی بیشتر رشد می کند. این نوشیدنی با توجه به وجود ماده آنتی اکسیدان کاتچین می تواند تا حد چشمگیری متابولیسم بدن را افزایش دهد و عمل چربی سوزی صورت گیرد، به حالت کلی سه نوع ماده در چای سبز وجود دارد که هر سه آنها در کاهش وزن و چربی سوزی موثر هستند، کافئین و تیانین و کاتچین که هر سه آنها موجب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز در بدن می گردند.

دمنوش لاغری چای سبز

مقدار زیادی اکسیداسیون چربی از طریق مصرف چای سبز به وجود می آید این نوشیدنی باعث کاهش سطح کلسترول خون بدن نیز می شود، افرادی که در معرض بیماریهایی نظیر پارکینسون و آلزایمر هستند می توانند با مصرف این نوع چای تا حدودی از ابتلاء به این بیماریها جلوگیری کنند، تحقیقات نشان می دهد که مصرف این نوع چای باعث ترمیم سلولهای آسیب دیده مغز می شود. همچنین تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که مصرف چای سبز مانع از رشد میکروبها و ویروسها در داخل دهان شده و از از ابتلا به عفونت گلو و پوسیدگی دندان و بوی بد دهان جلوگیری می کند، یکی از خواص چای سبز درمان اختلالات پوست مانند اختلال پسوریازیس و شوره کف سر می باشد، محققان یک مورد حیوان را که دارای بیماری پوستی بود و از این بیماری رنج می برد را مورد مطالعه قرار دادند و متوجه این موضوع شدند که این چای باعث بهبود لکه های قرمزی که روی پوست این حیوان بود شد.

گیاه چای سبز یک گیاه خودرو با نام کاملیا می باشد، از این نوع بوته دو گونه وجود دارد تحقیقات نشان می دهد اولین بار چای سبز توسط یک گیاه شناس چینی که امپراطور نیز بود و در حدود پنج هزار سال پیش زندگی می کرد کشف شده است، این گیاه در شرایط آب و هوایی گرم تولید می شود چای سبز انواع مختلفی داشته و با نامهای متفاوت در بازار موجود می باشد

.

تاریخچه پیدایش چای سبز در ایران به حدود یک قرن پیش باز می گردد که بذر این گیاه در ناحیه شمالی ایران کاشته شد و طولی نکشید که این گیاه تبدیل به یکی از دمنوشهای مورد علاقه ایرانیان شد و امروزه در بیشتر خانه ها از این نوع چای استفاده می شود، جالب است بدانید که علاقه مندان به نوشیدن دمنوش لاغری چای سبز بیشتر افراد جوان هستند و این افراد به نسبت افراد مسن تر چای سبز را به مقدار بیشتری مورد استفاده قرار می دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها