بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

همانطور که می دانید طناب یک وسیله ای است که از قدیم تا به امروز در بین مردم رواج داشته است به همین منظور هرچه زمان می گذرد کیفیت این مدل از محصولات افزایش پیدا می کند و لازم به ذکر است هرچه تقاضا برای این نوع کالا بیشتر می شود قیمت آن هم رقبا افزایش می دهند که فروش خودشان کمتر نیز می شود زیرا شرکت مربوطه ما قیمت بسیار مناسبی برای کالاهای خود در نظر گرفته است که همین مسئله باعث رضایت اکثر افراد درون جامعه بوده است.

برخی از افراد درون کشور عزیزمان فکر می کنند چون قیمت محصولات مجموعه های همکار شرکت آراد برندینگ پایین است پس از کیفیت آن هم بسیار پایین می باشد اما اشتباه این دسته از افراد همین نکته است زیرا شرکت مربوطه ما شرط اصلی محصولات خودش را کیفیت در نظر گرفته است از همین رو اگر محصولی بی کیفیت توسط کارشناسان ما تولید شود هرگز وارد بازار نخواهد شد زیرا باعث کاهش اعتبار ما در سطح کشور می شود

.

امروزه در بازار داخلی اکثر افراد ازطناب درجه یکپلاستیکی استفاده خواهند کرد به همین منظور شرکتهای زیادی به رقابت در این زمینه پرداخته اند که بیشتر شرکتهای تولیدی فقط این نوع کالا را تولید می کنند اما کیفیت خوبی برای آنها در نظر نخواهند گرفت.

طناب پلاستیکی کشاورزی

بهتر است بدانید طناب پلاستیکی کشاورزی از ماده ای به نام پلی اتیلن استفاده می شود تا از مقاومت بالایی برخوردار باشد، همچنین برای تولید این نوع محصول از ماده دیگری به نام پلی پروپیلن استفاده خواهد شد یعنی این دو ماده باهم برای تولید طناب پلاستیکی ترکیب شده و یک محصول با کیفیت نیز تولید خواهد شد که از مقاومت بسیار خوب و بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است طناب پلاستیکی کشاورزی در سایز و اندازه های مختلفی نیز تولید می شود و هر کدام از آن کاربرد به خصوص خود را دارا می باشد و همچنین بهتر است بدانید مجموعه مربوطه ما برای این مدل از کالاها رنگ بندیهای خاصی هم در نظر گرفته است که رضایت خوب مشتریان را در برداشته است.

با اینکه طناب یک کالای قدیمی به حساب می آید اما هنوز برخی از افراد درون جامعه درباره این نوع کالا اطلاع خاصی ندارند به همین منظور ترجیح می دهند از آن استفاده نکرده یا آن را خریداری نکنند

.

شرکت مربوطه ما درباره این مدل از طنابها یک سری توضیحاتی را ارائه داده است تا افراد درون جامعه قبل از خرید این محصول اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند.

خرید طناب پلاستیکی

در گذشته برای تولید طناب از کتان، پشم، کنف، پلی پروپیلن، پلاستیک و پلی اتیلن استفاده می کردند اما امروزه با افزایش مواد پلیمری در تولید طناب پلاستیکی جز پر طرفدارترین نوع طنابها به شمار می رود.

طنابهای پلاستیکی نوعی طناب مصنوعی می باشد که دوام بالاتری نسبت به سایر طنابها دارد. این نوع طناب اگر خیس و آب بخورد آسیب نمی بیند که بماند بلکه محکم تر هم می شود، این طناب در مقایسه با الیاف طبیعی، در برابر اشعه و کپک دچار پوسیدگی نمی شود که یکی از پر کاربردترین بسته بندی در حوزه حمل و نقل و بسته بندی محصولات کشاورزی و شیلات است.

طنابهای پلاستیکی از نظر مواد اولیه سه دسته هستند که می توان به طناب پلی اتیلن، طناب پلی پروپیلین و طناب پلی استیل اشاره کرده که هر کدام از نوع طنابها ویژگیهای خاصی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

یکی از نکاتهایی که مردم در زمان خرید طناب پلاستیکی علاوه بر کیفیت، به قیمت آن است هم بسیار اهمیت می دهند که یکی از دلایل تعیین قیمت طناب پلاستیکی متراژ می باشد

.

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم طنابهای پلاستیکی از سه دسته تشکیل می شود که در مورد خصوصیات طناب پلی اتیلن اشاره کردیم.

در مورد خصوصیات طناب پلی پروپیلین می توان به کاربردهای نظیر فعالیتهای باغبانی، مسکونی، قایقرانی، دریایی، صنعتی و اتصالات بنرهای تبلیغاتی اشاره کرد.

ویژگیهای منحصر به فرد این نوع طناب همچوننخ پنبه ضخیمباعث شده است که مشتریانی زیادی برای مصارف خودشان خریداری کنند و برای راحتی کارشان استفاده کنند.

همچنین ویژگیهای طناب پلی استیل این است که از طناب این طناب کابرد عمومی ندارد بیشتر در کارهای تخصصی از آن استفاده می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها