بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷

خشکبار در انواع بسیار مختلف و متنوع در کشور و در میزان بسیار زیاد تولید می شود و کشمش سبز قلمی ملایر با قیمت بسیار مناسب و ارزان نمونه ای از انواع این محصولات با خرید و فروش داخلی و خارجی بسیار فراوان است.

در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور به دلیل اقلیم بسیار مناسب می توان باغات و تاکستانهای بسیار بزرگ را مشاهده نمود که در این زمینها انواع انگور در انواع رنگ و اندازه کشت می شود.

میزان قابل توجهی از انگور به دست آمده در کشور صرف مصرف تازه خوری و میزانی به صادرات اختصاص داده می شود، اما مقداری دیگر نیز به تولید انواع محصولات مانند شیره انگور و یا انواع و اقسام کشمش اختصاص پیدا می کند و به این صورت وارد بازارهای خرید و فروش می شود.

به جز مصرف داخلی بسیاری از تجار و بازرگانان بزرگ جهت تجارت داخلی یا خارجی به این محصول درجه یک در میزان کلان و عمده نیاز دارند، توصیه ما به این عزیزان قبل از اقدام به خرید مذاکره و مشورت با کارشناسان ما در این سایت است.

شما عزیزان می توانید با اعتماد به کیفیت و قیمت از مشاوران ما در زمینه خرید کشمش سبز قلمی ملایر مشورت بگیرید، و مجموعه آراد برندینگ را برای خرید انواع متفاوتی از کشمش مثل کشمش پلویی انتخاب کنید کافی است فرم مشاوره ای که در این سایت قرار دارد را کامل کنید تا در اولین زمان ممکن مشاورین ما که خود جز افراد خبره در زمینه تولید و عرضه کشمش هستند با شما راتباط بگیرند و اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند تا خریدی هوشمندانه را تجربه تجربه کنید.

کشمش سبز ملایر

کشمش در بسیاری از شهرهای کشور تولید می شود اما شهر ملایر از تولید کنندگان بسیار بزرگ کشمش سبز و قلمی می باشد، زیرا ملایر از بزرگترین تولید کنندگان انگور در کشور است که تولیدات این شهر به دلیل کیفیت عالی و بالا زبانزد خاص و عام می باشد.

کشمش تولید شده در شهر ملایر هم از جهت شکل و ظاهر و هم از جهت طعم و مزه جزء بهترین تولیدات کشور می باشد و به همین دلیل کشمشی که از این نوع انگور به دست می آید با اختلاف بسیار جزء بهترین نمونه از کشمش سبز قلمی با دنبال کنندگان داخلی و خارجی بسیار است.

لازم به ذکر است کشمش سبز ملایر همچون کشمش تیزابی معمولا به صورت تیزابی و در بهترین شرایط بهداشتی تولید می شود و خصوصا نمونه های صادراتی کشمش ملایر دارای رنگی کاملا سبز و درخشان است و هیچ گونه ضایعاتی در این محصول دیده نمی شود و محصولی کاملا یکدست و عالی می باشد، که تولید کننده این محصول را به صورت بسته بندی شده و یا فله و کیلویی با نرخ و قیمتی بسیار مناسب و ارزان در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

بنابر این تمام افراد با توجه به میزان مصرف خود می توانند از بهترین کشمش سبز ملایر با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند، این محصول دارای ماندگاری بسیار بالا است پس می توان با اعتماد کشمش را در هر اندازه تهیه و در یخچال برای زمانی طولانی نگهداری و مصرف نمود.

خواص درمانی کشمش سبز

کشمش سبز یک میان وعده ی خوب در مصرف روزمره زندگی ماست با خواصی عالی و دارای ویتامین های زیاد خوش خوراک با طمع لذیذ به هضم غذا کمک می کند.

دارای فیبر بالایی است که به دستگاه گوارش امکان هضم غذای متنوع را می دهد.

فشار خون را در حد نرمال نگه می دارد به عقیده کارشناسان این میوه خشک دارای پتاسیم بالایی است که جریان خون را در عروق ازادانه به حرکت در می اورد

مصرف کشمش با این شکل زیبا و خوش رنگش از کم خونی بدن جلو گیری میکند و سازنده ی گلبول های قرمز بدن می باشد.

به جای استفاده از شکلات ها از کشمش مویز که دارای انرژی فراوانی است استفاده کنیم.

هنگام ورزش در صورت کاهش انرژی بدن از میوه خشک استفاده کنید که به سرعت جایگزین قند خون بدن می شود.

کشمش با این اندازه ی کوچکش شامل تمام خواص غذایی ویتامین ها،فیبر،پتاسیم می باشد به همین دلیل خرید کشمش سبز از رونق زیادی برخوردار است.

یه مقداری از کشمش طلایی را در یک لیوان اب هنگام شب تا صبح قراردهیم و صبح ناشتا از ان بخوریم فواید بسیاری دارد اب باعث حل شدن مواد معدنی و مغذی در کشمش می شود و خوردن ان لذت بخش و نشاط اور است.

اب کشمش جایگزین خوبی برای مکمل های انرژی زا است که ورزشکاران از ان استفاده میکنند.

به سرعت جذب بدن می شود انرژی حاصل از ان ساعت ها در بدن می ماند.

خوردن اب کشمش در صبح ناشتا باعث پاکسازی روده ها و دستگاه گوارش و سم زودایی از بدن می شود.

اب کشمش کبد و کلیه را که وظیفه سم زودایی دارند را تقویت میکنند و باعث تنظیم این دو عضو بدن می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها