بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

یک تراشه برای ذخیره سازی اطلاعات و انتقال داده های به کار می رود را فلش مموری می گویند که نوع لایتنینگ آن را می توان در شهر مشهد و سایر شهر ها و استان های کشور یافت در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ ما در خصوص ویژگی ها و نحوه تولید فلش مموری ها بیشتر صحبت خواهیم کرد بنابراین با ما همراه باشید.

ما انواع فایلها صوتی، تصویری، متنی و غیره را در رایانه خود ذخیره می کنیم، به مرور زمان ممکن است هارد دیسک دیگر فضای کافی برای ذخیره نداشته باشد یا این که فضای مناسبی برای ذخیره اطلاعات شما نباشد، بدین صورت شما می توانید از حافظه فلش که نوعی حافظه الکترونیکی است، استفاده کنید

.

امروزه حافظه فلش از پرکاربردترینفناوری مدرنذخیره سازی داده ها در دستگاه های مصرف است که عکسها، فیلمها، موسیقی، اسناد و بسیاری موارد دیگر را ذخیره می کند در واقع فلش مموری جایگزین هارد دیسکهای مغناطیسی شده است که در گذشته در رایانه ها رایج بود.

این تراشه از ترانزیستورهای کوچک MOSFET استفاده می کند تا الکترونها را از طریق یک محیط اکسیدی به داخل یک دروازه سیلیکونی به نام گیت کند، این دروازه ها الکترونهایی را ذخیره می کنند که کامپیوتر می تواند آنها را به صورت 0 و 1 بخواند.

یک تراشه NAND میلیونها یا میلیاردها از این ترانزیستورها را به هم متصل می کند و از یک کنترل کننده منطقی استفاده می کند تا آنها با هم کار کنند، برای کارایی بیشتر، این تراشه ها حافظه را در بلوکهای بزرگ می نویسند و بازنویسی می کنند حتی اگر فقط چند بایت در حال تغییر باشد.

فلش مموری مشهد

قطع به یقین برای شما هم این اتفاق افتاده است که گاهی فایلها و همچنین اطلاعاتی که دارید در گوشی تان پاک شده باشد و حسرت خورده باشید که چرا آنها را در یک فلش مموری 128، 8 یا 4 گیگابایتی نگذاشتید اما واقعاً این موضوع چقدر در زندگی ما چه کاربردی است.

امروز با ورود به دنیای آپارات و همچنین یوتیوب از گذشتگان و همچنین مخاطبانی که در حوزههای سطوح اول کشور بودن دسترسی آنها به دوربین فیلمبرداری ودوربین مداربستههمچنین فیلمهای نگاتیوی صامت بسیار محدود بوده است و وقتی که شما برای اولین بار صدای مظفرالدین شاه قاجار را در این نوع فیلمهایی که به اندازه 10 یا 20ثانیه فیلمبرداری شده است می بینید و صدایش را می شنوید به وجد می آید.

عظمت تاریخی که ما داریم و از آن صحبت می کنیم به چه شکل است و یا نه کمی نزدیک تر بیاییم، دوست داریم عکسی از بزرگان و یا پدران پدربزرگهایمان را ببینیم موضوعی کبا ظهور فلش مموری مشهد نه تنها قابل ذخیره سازی بلکه برای مدت های طولانی ماندگار خواهد بود.

این مورد کاملا محال بود، چرا که ابزاری نبود برای ذخیره این نوع از فایلها و هنوز بشر به این مورد دسترسی پیدا نکرده بود که تلاشی بکند برای ذخیره آن تنها چیزی که از گذشته برای امروزی آن باقی مانده است وجود کتیبه ها آثارهای باستانی و البته متون تاریخی است که آن هم در دسترس عموم بعضا قرار نمی گیرد، این موارد بشر را به این واداشت که برای ذخیره این حالهای خوب و احساسات و عواطف انسانی و یا اصلا اثار بجا مانده ازین مفاخرانی که در گذشته موجود بوده است را ذخیره کند.

خرید فلش مموری

دنیای امروز دنیای اطلاعات می باشد روزانه حجم بسیار زیادی از اطلاعات در انواعی مختلف تولید می شود و در دنیا دست به دست می شود.

آیفون داران برای کمبود حافظه دستگاه خود باید به فکر خرید فلش مموری لایتنینگ باورق استیلبرای دستگاه خود باشند تا در آینده با مشکل جدی مواجه نشوند

.

شاید تصور کنید می توانید با وصل نمودن دستگاه آیفون خود به لب تاب یا سیستم کامپیوتری می توانید اطلاعات را به آن منتقل نموده و این مشکل را برطرف نمایید ولی لازم است بدانید که برای حل این مشکل این کار اصلا درست و حرفه ای نمی باشد زیرا اولا دسترسی به لبتاب و غیره در هر زمانی و در هر شرایطی قابل دسترس نیست و دوما اینکه اگر فایلهای آیفون خود را به لبتاب انتقال دهید برای همیشه دسترسی به فایلهای آن را برای خود را محدودیت مواجه نموده اید.

تهیه و خرید فلش مموری به عنوان یک حافظه جانبی کاربردی برای لبتاب می تواند شما را در امر تحصیل یا فعالیت های کاری تان یاری رسانده و فعالیت های آموزشی شما را با ذخیره سازی طولانی مدت توسعه و افزایش دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها