بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

امروزه هواکش های صنعتی و خانگی به دو بخش تقسیم می شوند که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارا می باشند. از این رو علاوه بر جابجایی هوا در بهداشت و سلامت موثر و کاربردی می باشند. در ادامه توضیح مختصری از هواکش صنعتی پارس خزر تکنو پارس شما ارائه می نماییم. برای خرید این محصول با کیفیت و ارزان می توانید با مراجعه حضوری به مراکز معتبر فروش شرکت پارس خزر و یا از طریق سایت آراد برندینگ مراجعه و انواع مدل های این محصول را با توجه به نیاز کاربری خود تهیه و با قیمتی بسیار منسب خریداری نمایید.

استفاده از هواکش های صنعتی در شرکت ها و کارخانه های تولیدی موجب شده تا میزان مواد تولیدی بعضی ازی کارخانه ها که برای سیستم تنفسی انسان مضر بوده را با تهویه هوا کم نموده و بتواند کمک شایانی به پاک سازی هوای مکان ها نماید. محصولات این شرکت دارای تنوع مدل بسیار در اندازه ها و طرح های گوناگونی تولید و روانه بازار می شوند و این شرکت از اعتبار بسیار و قابل قبولی بین مشتریان و خریداران، برخوردار می باشد. این شرکت با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد و با استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها و استاندارد های جهانی بهترین و درجه یک ترین محصولات خود را تولید نماید.

هواکش صنعتی پارس خزر

حین خرید دقت نمایید دارای جنس و کیفیت قابل قبولی باشد تا در مقابل شرایط آب و هوای مکان استفاده نظیر رطوبت و عوامل خارجی مقاوم باشد. شرکت پارس خزر با داشتن سابقه بسیار طولانی و معتبر در عرصه تولید محصولات خانگی و صتعتی و چندین سال سابقه مداوم و با طی نمودن تمام استاندارد های خارجی و ایمنی توانسته محصولاتی باکیفیت و درجه یک تولید و روان بازار نمایید و توانسته مشتریان و طرفداران بسیار زیادی در بازار داشته باشد. ایمنی محصولات تولیدی این شرکت با استفاده از نشان استاندارد و از موسسه های تحقیقاتی ایران تایید شده می باشد که توانسته بر اساس نیاز های مشتری اقدام به تولید انواع هواکش های مورد نیاز نماید.

درواقع استفاده از هواکش ها رشد بسیاری داشته چراکه نقس موثر وبسزایی در تهویه هوا در مکان ها دارا می باشد. از این رو یکی از بهترین و باکیفیت ترین شرکت های تولیدی در ایران محصول تولیدی هواکش صنعتی پارس خزر می باشد. این شرکت تولید کننده انواع هواکش های صنعتی پارس خزر برای استفاده های گوناگون در فضاها بسته به خصوص شرکت ها و آزمایشگاه ها وسالن ها و یا منازل در آشپزخانه ها برای برطرف کردن بوی غذاهای سرخ کردنی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات تولیدی این شرکت دارای صدای بسیار کم مشهورند فلذا برای خرید هواکش ها حتمن به این نکته توجه نمایید که محصول خریداری شده دارای آلودگی صوتی بسیار کمی باشد تا در زمان استفاده موجب ناراحتی شما نشود

.

هواکش صنعتی باربیکیو

زمانی که هواکش صنعتی هوای رستوران را تهویه می کند، باید علاوه بر انتقال هوای تازه به داخل فضای مورد نظر، قادر به بر طرف کردن بو ی ناشی از پخت غذا ها باشد معمولا محیط درون یک رستوران مثل فضا های دیگر، از بخش ها و قسمت های مختلفی برخوردار است. اید به این موضوع توحه داشت که تمام این قسمت ها دارای وظایف و کارکردهای مختلفی بوده و هر یک قادرند تاثیر منحصر به خود را در هوای موجود در در محیط بگذارند. رستوران باید مکانی بهداشتی و عاری از باکتری و کثیفی باشد و در حالتی که هوای تازه و پاکیزه در محیط آشپزخانه وجود نداشته باشد، بدون شک می تواند باعث رشد مناسب انواع میکروب ها و باکتری ها شود. در صورتی که مقدار هوای کافی از خارج تامین نگردد، در محیط داخل رستوران هوای سنگین و مرطوب باقی می ماند.

این محصول در رستوران ها کاربرد زیادی دارد. هواکش صنعتی باربیکیو یا به عبارت دیگر دمنده تخلیه دود می تواند مقدار قابل توجهی از دود و حرارت را به خارج منتقل کند. این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف در کارخانه تولید شده و در بازار عرضه می شود. نوع پیشرفته این هواکش برای ایمن سازی ساختمان ها در برابر حریق مورد استفاده قرار می گیرد. به طوریکه قادر است گاز های سمی ناشی از حریق و همچنین حرارت بالای محبوس شده در محیط را به طور کامل به بیرون منتقل کرده و از خفگی افراد به طور چشمگیری جلوگیری نماید. این فن با به وجود آوردن یک جریان مکش در هوای بیرون باعث گردش و انتقال هوا در برج خنک کننده می شود. در حقیقت تیغه ایرفویل (airfoil) در هواکش صنعتی برج خنک کن سبب گردش هوا داخل دستگاه می‌شود. پره پروانه با حرکت خود باعث ایجاد یک اختلاف فشار کمی در دهانه مکش هوا شده که در نهایت به جابجایی مناسب هوا می انجامد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها