بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

قبل از خرید دستبند نقره و دستبند طلا ضخیم مورد نظر خود قیمت نقره را چک کنید و البته قیمت دستبندهای نقره با توجه به معیارهایی چون شکل، اندازه، وزن و عیار تاثیر گذار است و شما باید به آنها نیز توجه نشان دهید. یکی دیگر از راه هایی که با آن می توانی از اصل بودن جنس دستبند نقره ای خود مطمئن شوید استفاده از یخ است که تماس یخ با نقره باعث می شود تا یخ به سرع در تماس با فلز آب شود زیرا حرارتی که از نقره ساطع می شود زیاد است. در ادامه ی این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

استفاده از نقره برای افرادی که استرس دارند و دچار ضعف اعصاب شده اند بسیار مناسب است چرا که سوخت و ساز در بدن را تنظیم می کند و سبب آرامش فرد را محیا می نماید برای همین افرادی که فشار بالا نیز دارند استفاده از دستبند نقره بسیار مفید می باشد. ماساژوهایی که برای ماساژ صورت و بدن استفاده می شوند و گردش خون در بدن را به وجود می آورند از جنس نقره هستند. در زمان خرید دستبند نقره مانند هر نوع کالای دیگر باید در مورد نوع و کیفیت آن اطلاعات خوبی داشته باشید تا در زمان خرید کمکتان کند.

خرید دستبند نقره

خانمها و آقایان بسیاری از اکسسوریها استفاده می کنند و یکی از زیباترین آنها دستبند نقره است و به دلیل استایل بسیار شیکی که این دستبند دارد جزء ترند ترین اکسسوریها می باشد. این دستبندها به صورتی هستند که هر فردی با هر جنسیت و رنگ پوستی می تواند از آن استفاده کند و این دستبندها با هر لباسی ست می شوند و بسیار زیبا و کار آمد هستند. یکی از مشکلات ما ایرانیها این است که مردان ما نمی توانند از اکسسوریهای طلا به صورت آزاد استفاده کنند اما این برای نقره صدق نمی کند و مردان می توانند بدون توجه به مسائل شرعی از این دستبندها استفاده کنند. قبل از خرید دستبند اندازه ی مناسب آن بسیار حائز اهمیت است و اگر دستبندی برای دستهای لاغر و کشیده می خواهید، دستبندهایی با قطر زیاد دستهای شما را بسیار زیبا می کند.

دوستان گرامی ای که قصد خرید دستبند نقره و دستبند طلا شیراز را دارید قبل از خرید به نکات کلیدی دقت کنید از جمله اصل بودن نقره که با چند راهکار ساده به شما آموزش خواهیم داد تا دستبند اصل را از فیک تشخیص دهید. اولین کار این است که قبل از خرید نقره با خود آهن ربا داشته باشید و قبل از خرید دستبند آن را به آهن ربا نزدیک کنید و اگر به آهن ربا جذب نشد معلوم می شود که دستبند اصل است و راه دیگری که می توانید با آن اصل بودن نقره را تشخیص دهید استفاده از تکه یخ است و اگر تکه ای یخ را بر روی دستبند گذاشته و آب شد به این معنی است که دستبند اصل نقره است و می توانید آن را بخرید.زیبایی دستبندهای نقره در بین مردان و زنان سراسر دنیا زبانزد است و این فلز بسیار محبوبی در بین آقایانی است که عاشق استفاده کردن از اکسسوری هستند.

دستبند نقره زنانه

نقره را می توان گفت عنصری شیمیایی است و رنگ آن سفید، براق، و شفاف است که از محبوبیت زیادی بین خانمها برخوردار است و جزو اصلی ترین اکسسوری آنها حساب می شود. بیشترین نقره را کشورهای شیلی، مکزیک، استرالیا و غیره کشف کرده اند و طبق بعضی آمار تولید نقره بیشتر از طلا می باشد چرا که بودجه خیلی از افراد به خرید طلا نمی رسد و چون نقره از جهاتی می توان جایگزین طلا باشد به خرید آن علاقه بیشتری دارند و مانند طلا می توان روی آن سرمایه گذاری نمود. در استفاده از نقره همان حسی که از استفاده از طلا در فردی ایجاد می شود نقره هم همان خواص را دارا می باشد از جمله آن خواص ایجاد حس سر زندگی و شادابی به فرد می دهد و استخوانها را ترمیم می کند و چون نقره جذب پوست می شود.

امروزه ما در بازار فروش زیورآلات با تنوع بالایی از این محصول روبرو هستیم که هر فردی با هر مقدار هزینه و سلیقه می تواند آن را خریداری کند و تنوع این زیور آلات در اقسام فلزات بسیار زیاد است که یکی از پر تقاضاترین آن دستبند نقره زنانه می باشد که قیمتش نسبت به طلا بسیار کمتر است ولی از خواص و کارایی طلا برخوردار می باشد. نقره را می توان گفت عنصری شیمیایی است و رنگ آن سفید، براق، و شفاف است که از محبوبیت زیادی بین خانمها برخوردار است و جزو اصلی ترین اکسسوری آنها حساب می شود. بیشترین نقره را کشورهای شیلی، مکزیک، استرالیا و غیره کشف کرده اند و طبق بعضی آمار تولید نقره بیشتر از طلا می باشد چرا که بودجه خیلی از افراد به خرید طلا نمی رسد و چون نقره از جهاتی می توان جایگزین طلا باشد به خرید آن علاقه بیشتری دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها