بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی روشهای چاپ نیز پیشرفت چشمگیری داشته اند، به نحوی که امروزه چاپ عکس و نوشته بر روی وسایل ظریفی مثل بادکنک نیز امکان پذیر است. همان طور که در قسمت قبل توضیح داده شد، بادکنک تبلیغاتی یکی از بهترین هدیه تبلیغاتی است که به واسطه آن می توان کسب و کار را معرفی کرده و رضایت مشتریان را جلب نمود اما علاوه بر این در برخی موارد سفارش و خرید بادکنک چاپی و تبلیغاتی صرفاً جهت تبلیغات نبوده و از جنبه تزئینی نیز مد نظر می باشد.

بی تردید یکی از مهم ترین مسائلی که همواره مد نظر سفارش دهندگان بادکنک تبلیغاتی می باشد، قیمت بادکنک تبلیغاتی است. همان گونه که می دانیم و در قسمت ابتدایی نوشتار نیز اشاره شد، عوامل مختلفی بر قیمت بادکنک تبلیغاتی تاثیر می گذارند که کیفیت جنس بادکنک و نوع چاپ از مهم ترین آنها می باشند. سوای از تعداد رنگهای چاپی به کار رفته بر روی بادکنک، حفظ کیفیت چاپ پس از باد شدن بادکنک از اهمیت زیادی برخوردار است، به عبارت دیگر بعد از باد شدن بادکنک باید جملات و سایر موارد مندرج بر روی آن به طور واضح دیده شوند، علاوه بر این طرح و نقش ایجاد شده بر روی یک بادکنک چاپی خوب به راحتی آسیب نمی بیند و از دوام کافی برخوردار است. علاوه بر فاکتورهای کیفی، خوش رنگ و لعاب بودن بادکنک تبلیغاتی و چاپ نایلون فروشگاهی و زیبایی ظاهری آن فوق العاده مهم است، چرا که هدف از خرید این وسیله جذب کردن افراد می باشد، البته بدون شک انتخاب رنگ بادکنک تا حدودی به نوع کسب و کار یا محلی که قرار است، استفاده شود، بستگی دارد، به عنوان مثال برای مسائل مربوط به کودکان باید حتی الامکان از رنگهای شاد و فانتزی استفاده کرد.

بادکنک تبلیغاتی کرج

این محصول که همیشه در دسته وسایل تزئینی و مختص به مراسمات شادی بوده اکنون به صورت بادکنک تبلیغاتی در استان قم طراحی و تولید می شود و با استقبال بالای مخاطبانی که محصول و فعالیتی جهت معرفی و عرضه دارند قرار گرفته است. استفاده از بادکنک و کیک کاکائویی در مراسمات و جشنهای مختلف یک ایده همیشگی و محبوب است که گاهی جنبه تکراری بودن نیز می گیرد و جلب توجه خاصی نمی کند اما استفاده از بادکنکهایی که با طرح و رنگ خاصی مزین شده و ظاهر متفاوتی پیدا کرده اند قطعا جلب توجه کرده و مورد استقبال قرار می گیرد. استان قم با داشتن کادر مجرب در زمینه چاپ بادکنک توانسته است طیف وسیعی از ایده ها و سلیقه های مخاطبان خاص و خوش ذوق خود را پوشش داده و با دستگاه های مجهز و تیم حرفه ای خود انواع مختلف بادکنک را با طرح های متنوع و مطالب جالب و مناسبتی به تولید برساند. همیشه بادکنکها را به صورت تک رنگ و ساده دیده ایم و یا متنهای تکراری و کم کیفیت مانند تولدت مبارک و غیره را روی آنها خوانده ایم اما امروزه مراکزی از جمله قم توانسته است.

پیش از این به فضای محدود تبلیغات در گذشته اشاره کردیم و امروزه بادکنک تبلیغاتی که در انواع مختلفی توسط تولید کنندگان بادکنک تبلیغاتی کرج طراحی و توزیع می شود توانسته است که به راحتی امکان تبلیغات در زمینه های مختلف را با هر بودجه ای برای متقاضیان خود فراهم کند. می دانید که تبلیغات در فضاهای رسانه ای مانند تلویزیون، رادیو و غیره با صرف هزینه های سرسام آوری همراه است و جدا از موضوع هزینه محدودیتها، موانع و مشکلات عدیده ای را به همراه خواهد داشت. و زمان زیادی را باید در انتظار یافتن مراکز تبلیغاتی معتبر، رزرو وقت، توافق بر سر هزینه، نوع تبلیغ، مدت زمان تبلیغ و غیره صرف کرد تا در نوبت تولید و نمایش تبلیغ خود قرار بگیرید. تمامی این موارد سبب شده اند که مردم به دنبال راه های تبلیغاتی باشند که کمترین محدودیت و موانع را داشته و با صرف هزینه و زمان کوتاه بازدهی بالا و جذب مخاطب چشمگیری را به همراه داشته باشد.

بادکنک تبلیغاتی هلیومی

در جامعه امروزی علاوه بر جنبه بازی و خوشگذرانی برای کودکان و نوجوانان بادکنکها کاربردهای دیگری در زندگی روزمره ما دارند که یکی از آنها بادکنکهای تبلیغاتی هلیومی هستند بسیاری از شرکت و برندهای معروف بر روی انواع بادکنکهای هلیومی مطالب جذاب و نقاشیهای زیبایی را چاپ می کنند و آن را برای تولید ویدیو و شوهای تبلیغاتی به کار می برند و با استفاده از آنها شما یک تبلیغ جذاب و تاثیرگذار انجام داده اید به خصوص اگر جامعه هدف شما کودکان و نوجوانان باشند.

با ابتکار جوانان عزیز روشهای تبلیغاتی متعددی خلق شده که هر کدام هزینه های زیادی برای شما به همراه داشته اما به جرات می توان گفت که یکی از تاثیرگذارترین تبلیغات در جامعه استفاده از بادکنک تبلیغاتی هلیومی است چون توجه کودکان و حتی بزرگسالان را جلب می کند و در عین حال قیمت ارزان و به صرفه ای نیز دارند شرکتهای تولیدی این محصول بر روی بادکنکها پیام تبلیغاتی را به نحو احسن و با خطوط خوانا چاپ می کنند. در ادامه باید خاطر نشان کنم که بادکنک تبلیغاتی هلیومی به بادکنکی گفته می شود که با گاز هلیوم پر شده چون این ماده از گازهای نجیب جدول تناوبی است که بدون بو، بی رنگ و غیر سمی می باشد و اثر شیمیایی از خود به جا نمی گذارد زمانی که بادکنک را با آن پر می کنند دوام بیشتری خواهد داشت و بادکنک دیرتر هوا خالی می کند پس استفاده از این محصول در تبلیغات اثر مثبتی دارد و همچنین قیمت تمام شده آن برای شما بسیار پایین تر از تبلیغات دیگر است
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها