بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
زندگی انسان سراسر از پستی ها و بلندی های مختلف می باشد که دیر یا زود اتفاق می افتد، بهترین کار استفاده از تجربیات به دست آمده از این وقایع در جهت حرکت به سمت موفقیت می باشد.


چای سبز

شما برای اینکه تفاوت میان چای سبز اصل و تقلبی را بفهمید لازم است به برخی نکات توجه داشته باشید ما برای شما در ادامه به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد:پس از اینکه این چاییهارا با آب داغ مخلوط کردید در مدت زمان 15 دقیقه باید رنگ اصلی خود را نشان دهد.به علت اینکه در چاییها اسانس اضافه می کنند باید دقت کنید که پس از ریختن آب جوش نباید بسیار سریع رنگ آن عوض شد زیرا نشان دهنده ی رنگ مصنوعی می باشد.

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی به صورت مدوام کار می کند و این موضوع نیازمند قطعات مقاوم و با کیفیت می باشد،به همین خاطر باید در خط تولید این کالا از بهترین و درجه یک ترین امکانات استفاده شود.چرخ گوشت مکان بسیار مناسبی برای رشد میکروبها می باشد به همین دلیل بعد از هر بار استفاده باید تیغه های آن به خوبی تمیز شوند و برای تمیز کردن آنها باید از مواد ضد عفونی کننده مناسب استفاده گردد.

رادیاتور آلومینیومی

رادیاتور آلومینیومی جز پرکاربردترین رادیاتور ها در حال حاضر می باشد که مدل و برند های متفاوت امروزه وجود دارد محصول با کیفیتی را می خواهید مدل دست دوم و آن را برای خود خریداری کنید. این گونه شما سود زیادی را به دست می آورد که برای شما بسیار با ارزش است مراکز متنوع بسیار زیادی هستند که امروزه این محصولات کاربردی و عالی را به تولید می رسانند،



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها