بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

یکی از اشتباهات رایج افرادی که هرگز پولدار نمی شوند پس انداز نکردن است. این افراد همه عمر خود را صرف کار برای دیگران می کنند و مالیات بیشتری می دهند زیرا پس اندازی ندارند که برایشان کارکند.

حوله استخری

بهتر است بگوئیم که حوله استخری و حوله تن پوش زنانه سفید و سبز یکی از حوله های پرمصرف بوده که در بسیاری از منازل از آن استفاده می شود. این حوله ها از الیافی نرم تولید شده که به هیچ عنوان بدن را آزار نمی دهند و علاوه بر این جذب بسیار خوبی داشته و به راحتی بدن را خشک می کنند. رنگ آمیزی این حوله به گونه ای است که هر فرد با سلیقه ای متفاوت به آن علاقه پیدا می کند

.

یخچال الکترواستیل

همانطور که مستحضر هستید یخچال الکترواستیل، از کیفیت بالایی برخوردار است و متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند. یخچال الکترواستیل و یخچال طرح ساید با جدیدترین امکانات و با یک جفت واحد خنک کننده عالی رونمایی شده است که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است. این یخچال با رنگهای براق و بسیار زیبا طراحی شده است.

خاویار جنوب

همانطور که مستحضر هستید ویتامین دی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. خاویار جنوب طلایی خزر ایران سرشار از ویتامین دی می باشد. وجود این ویتامین در خاویار طلایی زرین باعث شده تا این محصول بیشتر مورد استقبال افراد قرار گیرد و از فروش خوبی برخوردار باشد. خاویار طلایی گیلان از آب های خزر برداشت می شود و از بهترین و مرغوب ترین ماهی چالباش تهیه و استخراج می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها