بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲

در زندگی شخصی و کاری همیشه جنگ دائمی میان آرامش و آشفتگی هست که هیچ یک پیروز نمی شود اما اینکه چگونه هر دوی آن ها را مدیریت کنید رمز موفقیت در زندگی است، شکست به سادگی فرصتی برای شروع دوباره است تا این بار هوشمندانه تر عمل کنید.

قیمت تخمه کدو

امروزه قیمت تخمه کدو با توجه به هزینه تولید و حجم خرید متفاوت است، با توجه به مصرف زیاد تخمه در ایران، بازار توزیع بسیار وسیع می باشد و عرضه کنندگان این محصول با فراهم نمودن بازاری بزرگ و متنوع، شرایط را برای خرید آسان و مطمئن فراهم نموده اند

.

چرم اصل

قیمت چرم اصل گاوی وابسته به عوامل مختلفی می باشد مانند کیفیت ، رنگ ،طرح ، سن و نژاد گاو و اقلیم که گاوها در آنجا پرورش می یابند. گاو حیوانی است که گوشت ، شیر و حتی پوست آن یکی ازپر مصرف ترین و پرکاربرد ترین اقلام در جهان می می باشد و یکی از کشورهایی که بیشترین تولید چرم گاوی را دارد برزیل است و از باکیفیت ترین مدلهایچرم گاویچرم ناپا است که این چرم از بالاترین لایه پوست گاو یعنی چرم فول گرین که بسیار با کیفیت است تولید می شود.

بازی فکری عالی

یکی از بهترین سرگرمیها برای منزل و دورهمی بازی فکری عالی می باشد که خصوصا در این روزهای کرونا و در خانه ماندن بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. قیمت بازی فکری برای بزرگسالان و یا کودکان با توجه به نوع بازی و قطعات و متریال به کار رفته در آنها تعیین می شود و شما می توانید با توجه به علاقه مندی و گروه سنی که دارید انواع بازیهای هیجانی، فکری، رقابتی و غیره را انتخاب نمائید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها