بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴

امروزه استفاده از منابع و خدمات اینترنتی تاثیر فراوانی در روند کسب و کار افراد دارد و سبب رونق و سود بیشتر می شود که در این روزها معمولا تمامی ما این فعایت ها را در قالب تبلیعات اینترنتی دیده ایم.

ادویه ترشی

یکی از عواملی که باعث طعم بی نظیر ترشی می شود ادویه ترشی آن است که بهتر است با آن آشنا شویم ترشب از ادویه جات مختلفی به دست می آید که مخلوطی از چندین ادویه مختلف است که اگر نباشند ترشی هیچ طعم خوشایندی ندارد و علاوه بر اینکه بر طعم و مزه تاثیر می گذارند خواص دارویی نیز دارند برای مثال تمبر هندی برای بهبود عملکرد گوارش و برای سلامت قلب تاثیرگذار است.

صندلی ژله ای دوچرخه

امروزه صندلی ژله ای دوچرخه دارای مدل های متفاوت هستند و هر یک میز دارای کیفیت و دوام قابل قبول میباشد اما بهترین نوع امروز صندلی اداری ژله ای می باشد که چرخ صندلی پیمی از بهترین نوع چرخ های موجود در بازار می باشد زیرا طراحی و ساخت آن به گونه ای می باشد که ژله ای است و به هیچ عنوان در هنگام جابجایی و استفاده هیچ نوع صدایی را از خود خارج نمی کند.

صندلی راک کودک

بعد از دوازده ماه که کودک شما توانایی راه رفتن پیدا کرد می تواند از صندلی راک کودک

استفاده کند که این محصول در انواع پلاستیکی، چوبی و فلزی مخصوص کودکان و بزرگسالان است که البته با توجه به آناتومی بدن آنها ساخته شده و عرضه می شود کودکانی که قادر به راه رفتن می باشند علاقه دارند وسایل جدیدتر و پیچیده تری را تجربه کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها