بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

مواقعی پیش می آید که تصمیم اشتباهی می گیریم. در اینجا یک یادآوری دوستانه وجود دارد: گرچه یکی از کلیدهای یک زندگی موفق ، قدرت تصمیم گیری درست است، اما ما انسان هستیم و قطعاً مرتکب اشتباه خواهیم شد.

ایزوگام استخری

اگر شما هم به دنبال جایگزین ایزوگام استخری می گردید باید نمونه ای را انتخاب نمایید که بتواند نیازهای مد نظر شما را به طور کامل پوشش دهد. برای اینکه شما بدانید که چه مدلی برای شما مناسب تر است باید از متخصصان موجود در این کار سوال کنید و اطلاعات کافی را در این زمینه کسب نمایید تا بتوانید اقدام به جایگزین کردن محصول مورد نظر نمایید.

ایزوگام ایران شرق

ایزوگام ایران شرق یکی از بهترین برندها می باشد که سالهای طولانی است که در این راستا فعالیت می نماید، برندهای مختلف سعی می نمایند ایزوگام تولید کنند و در کیفیتهای متفاوت به بازار عرضه نمایند که خود بر روی آنها قیمتهای مختلفی بر حسب کیفیت می گذارند، ایزوگام شرق به دلیل اینکه یک برند شناخته شده می باشد.

چای میوه خشک

مصرف چای میوه خشک در ایران از دیرباز به عنوان یک نوشیدنی گرم رایج بوده است و به همین علت انواع مختلف این دمنوش بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد آنتی اکسیدان موجود در این محصول می تواند در بالا بردن سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به بیماریهایی همچون سرطان نقش بسیار موثر و پررنگی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها