بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

اگر چه با کسب و کار های زیادی آشنا هستیم ولی امروز می خواهیم با ایده های کسب درآمد و یا همان ایده های درآمدزایی آشنا بشیم ؛ ما براتون چندین ایده ای که افراد مختلف توانسته اند در این حوضه ها به درآمد بالایی برسند را معرفی کنیم.

یخچال جنرال ایرانی

یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی ایرانی که بدون شک در تمام منازل در انواع و ابعاد مختلف یافت می شود، یخچال جنرال ایرانی هستند که برندهای بسیا متعددی انواع مختلف آن را طراحی و تولید می کنند و همانطور که می دانید یخچالها محل نگهداری مواد غذایی تحت شرایط خنکی و سرما هستند که از طریق درزها و محافظها اجازه خروج هوای سرد را به محیط بیرون نخواهند داد.

قیمت دستکش رز مریم

استفاده از دستکش می تواند دست ها را در مقابل با ضربه، گرما و سرما، مواد شیمیایی و اسیدی، و مواد شوینده محافظت کند، همانطور که می دانید انواع مواد شوینده و بهداشتی با استفاده از مواد قلیایی و اسیدی تولید شده اند و استفاده از آن ها بدون محافظ می تواند آسیب جدی به دستها وارد کند که قیمت دستکش رز مریم به همین دلیل بسیار مناسب و ارزان بوده است.

زعفران پوشال معمولی

قیمت زعفران پوشال معمولی بر اساس گرم آن تعیین می شود که دلایل متفاوتی دارد و یکی از دلایلی بوده که زعفران را بسیار گران می کند و این کالا دارای خواص درمانی می باشد که یکی از خواص درمانی زعفران این است که التیام بخش ماهیچه ها و دردهای قاعدگی است، هنگامی که خانمها دچار قاعدگی و دردهای ماهیچه ای می شوند. هیچ چیزی بهتر از زعفران و گل گاو زبان نیست .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها