بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

آینده راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران درخشان است. امروزه بیشتر مردم خدماتی که می‌خواهند را به صورت آنلاین تهیه می کنند، و این یعنی کسب درآمد اینترنتی در ایران روز به روز در حال پیشرفت کردن است.

روغن تقویت مژه

محبوبیت روغن تقویت مژه کرچک به قدری زیاد شده است که بازار خرید و بازار فروش بسیار پر رونق است زیرا امروزه افراد اغلب به دنبال راه کارهای طبیعی برای افزایش زیبایی خود هستند. البته قبلا هم اشاره کرده بودیم که از این روغن تنها برای مژه ها استفاده نمی شود بلکه از آن برای رشد مجدد موهای ابرو نیز استفاده می شود این روغن با آبرسانی بسیار زیادی که ایجاد می کند باعث به وجود آمدن محیطی می شود که موها به راحتی رشد می کنند.

سویا خشک

سویا خشک دارای پروتئین هم ردیف پروتئین حیوانی دارد که درون خود مقادیر زیادی اسید آمینه موجود دارد که عامل موثری در جلوگیری از پوکی استخوان می باشد. یکی از مزیتهای پروتئین سویا نسبت به پروتئین حیوانی، خاصیت کاهش کلسترول خون می باشد که بسیار مهم می باشد.

ورق آلومینیوم شیاردار

مهم ترین خصوصیات ورق آلومینیوم شیاردار که آنها را نسبت به انواع فلزات دیگر دارای مزیتهایی کرده است خاصیت ضد زنگ بودن آن است بنابراین با مقاومت بالا در برابر رطوبت و شرایط جوی می تواند کیفیت خود را حفظ کند از این رو همواره نسبت به ورقهای فولادی کاربردی تر بوده است اما نکته قابل توجه در مورد آن قیمت بالایی است که این ورقها دارند به همین دلیل در موارد مختلف ورقهای فولادی به آنها ترجیح داده می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها